Egoist değilim ama bana egoistsin diyorlar sizce neden?

Güzelim bakımlıyım yüzümü fiziğimi herşeyimi beğeniyorum ve kendimle off bugün cok tipsizim gibi dalga gecmem dalga gecenlere de sen kendine bak gibi sakasina tepkiler veririm kendimi beğenmem insanların tuhafına gidiyo ve çevremden egoistsin gibi tepkiler alıyorum. birde kızlarla iyi anlasamam 2 tane erkek arkadaşım var okulda onlarla takilirim kizlarla sadece sinif ortaminda konusurum. Erkeklerle takilmamda kızlara tuhaf geliyo. Egoistsin lafını söyleyenlerde genellikle kız erkek arkadaşlarım böyle düşünmüyolar
Güncellemeler
+1 yıl
Ne yani kendinle barışık olmak kötü bişey mi
Egoist değilim ama bana egoistsin diyorlar sizce neden?
Cevapla