Egoist olduğumu düşünüyorlar, bir insan neden egoist bulunur?

Narkissos gibi değilim lakin insan özünü sevmeli o sebeple kendimi seviyorum lakin aşırı Narkissos düzeyde değil.
Yeni tanıştığım insanlar ya egoist ya da çok bilmiş olarak yorumluyorlar ve genel olarak samimileşince ilk tanışınca böyle sanmıştım diyorlar. Genel olarak bilimi , edebiyat vs. seven bir insanım araştırma çok yaparım ve yeri geldiğinde de bilgiyi kullanırım ancak neden böyle algılıyorlar? Sonra çok pozitifsin öyle değilmiş diyorlar lakin insanlar üzerine başta bu etkiyi yapan nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Anlatımda tekrara fazla düşmüşüm yazım biçimi için kusura bakmayın🌸
Güncellemeler
+1 yıl
Egoist olduğumu düşünüyorlar, bir insan neden egoist bulunur?
Cevapla