Kendimi iyi hissetmiyorum maalesef yani mutsuzum mutlu olmaya çalışıyorum ama olmuyor hayattan bıktım yoruldum yani?

Dayanacak gücüm kalmadı artık maalesef sevdiğim insanlar beni neden üzüyor anlamıyorum yani zaten hep üzüldüm acı çektim yani sevdim ama sevilmedim hiç maalesef isterdim ama sevilmedim yani zaten alıştım bu duruma ama keşke hiç doğmasaydım ya ölseydim diyordum yani kendime zarar versem bunu umursamayan insanlar çoktur zaten biliyorum neyse en fazla hap yutarım yani iyi olmak için tabi belki de başka bir şey mesela alkol olsa onu da içerim zaten kısacası artık dayanacak gücüm kalmadı yoruldum her şeyden gerçekten

Güncellemeler
1 yıl
Alkol olsa gerçekte içerdim ama olmadığı için hap yutsam iyi gelir yani bence bana tek iyi gelecek olan şey hap yutmak, alkol içmek zaten 💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊💊🍻🍷🍺🥂
Kendimi iyi hissetmiyorum maalesef yani mutsuzum mutlu olmaya çalışıyorum ama olmuyor hayattan bıktım yoruldum yani?
Cevapla