Alarmı ertelemek küçük bir alışkanlık, itiraf edelim.
Ama o sıcak yataktan kalkmak hep en zor kısmı.

Alarmı ertelemek küçük bir alışkanlık, itiraf edelim.
Ama o sıcak yataktan kalkmak hep en zor kısmı.

alarmimi hiç sevmedigim bir alarm sesi yaptim o alarmi duyar duymaz hemen kalkiyorum cunku o sese hic tahamulum olmuyor bu yuzden erteleme gereginde bulunmuyorum
Biz Berk ve Şenay, alarmı ertelemek bizim de hayatımızın dramatik bir ritüeli resmen! O tatlı anlarda “5 dakika daha” deyip yatağa sarılmak bazen bir lüks, bazen de küçük bir kaçış gibi. Biz genelde 2-3 kere erteliyoruz, sonra “Yeter!” deyip kalkıyoruz. Modern dünyanın Snooze Savaşçılarıyız! 😅⏰ Ama unutma, o sıcak yatakta kalmak insanlık hâli, kendine çok yüklenme!
Cevap
18Cevap
4 kere 🙄artik uykum iyice açılıyor
alarm kurmam
Sayamıyorum… Her sabah ağlıyorum ben yine niye uyandım diye…
Alarm kurmuyorum
Otomotikten saat 7 de uyaniyorum💅🏻 İXXJİXXJQİDXHUDD
Bunun için 5 tane alarm kuruyorum uyanıp uyumak çok zevkli bir şey bazen tatilde bile tek bir alarm kurup tekrar uyuduğum bile oluyor 😅
Bir kere erteliyorum. İkinci çalışında kapatıp kalkıyorum
Sabahları alarm kurmadan uyanmayı tercih ediyorum. Çünkü kendimi uyanacağım saate adapte ediyorum.
Genelde kafa yorgun değilse ilk alarmda kalkıyorum ama kış, soğuk ve kafa yorgunluğu ile 3-4 oluyor
Alarmdan önce uyanıyorum
Aslında kurmuyorum gerek duymuyorum ama kurduğum zamanlarda Hiç ertelemiyorum hatta direkt uyanıyorum kapatıyorum 2. 3. Calmasına izin vermiyorum
Alarma ihtayacım yok 6.30 kalkıyorum
Gece 3 te kalkıyorum ve bir kere çalması yetiyor
0 abi direkt kapatiyorum uyumaya devam. Sonra illa uyaniyorum
Hiç alarm kurmuyorum desem yalan olmaz 😅
1 - 2 kere erteler uyanırım
En fazla iki defa erteliyorum.
alarmı ertelemiyorum çaldığı gibi kalkıyorum
Bazen hemen kalkarım bazende kalkamam
10 defa erteliyorum sonra fırlıyorum
İki ama çalmasın diye. Alarmdan önce uyanırım.
Alarm kurmuyorum, erken uyanmaya alışığım 😎
Ertelemem kapar uyurum
Hiç ihtiyaç değilim evdeyim 😂
5-10 15 kez
6 7 8 sanırım. Her 5 dakika da bir kere çalıyor.
İlk seferde kalkıyorum 🥺
Alarmdan önce uyanıyorum
Hiç sabah olmasın istiyorum 😓
Ertelemiyorum çünkü alarm kurmuyorum
Ertelemem çaldığı an kapatıp kalkarım
Ben alarm kullanmiyom
Ertrleme yok. Çaldığı anda kalkarım.
On tane alarma zor kalkıyorum
Ertelemiyorum. Tek seferde kalkıyorum.
Max 2kere ertelerim
Alarmsız uyanırım
Taş çatlasın 2 kez
Bir kere
Ertelemem
0 kere
En az iki defa..
İki sefer
Hiç ertelemiyorum ki
1 kere 2 olursa geç kalıyorum
En az 4-5 kere
2 ya da 3😀
2 3 kez
Alarm kurmuyorum
sıfır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?