Selamm,
Gece saatlerinde dışarıda gönül rahatlığıyla yürüyüş yapabiliyor musunuz? Yoksa sizde her daim tetikte misiniz?

Selamm,
Gece saatlerinde dışarıda gönül rahatlığıyla yürüyüş yapabiliyor musunuz? Yoksa sizde her daim tetikte misiniz?

Her daim tetikte olmak iyidir. İnsan hiçbir yerde tam güvende değildir. Kadın için de erkek için de geçerli bu dediğim.
Tetikte olup yerine göre biraz korkmak insanı dinç tutar.
ben çöp kutusundan gelen hışırtıya bile senaryo yazarım rahat olmak hayal yani 😖 sürekli arkama bakıyorum, kulaklıkla bile yürüyemiyorum ama kalabalık ve ışıklı yerlerdeysem biraz daha chill oluyorum tabii. yani tetikteyim ama yürüyüşü de seviyorum 💁🏻♀️ riskli romantizm gibi bişey haha
Hayır başı boş köpeklerden korkuyorum
Cevap
15Cevap
Yapıyorum da bi tarafım istemsizce tetikte oluyor
Evet eskiden bazen yürüyüş yaptığım oldu.
Bazen. Sessizlikte yürümek çok iyi geliyor ama ne yazık ki her yerde mümkün değil. Korkudan değil, güvensizlikten dolayı.
Kocamın huysuz dönemlerinde değilsek evet... Bazen huysuzlanabiliyor ben de gelcem diye 😂😂
🤷🏻♀️😂😂😂
Hayır. Sebebini anlatmama gerek yok diye düşünüyorum..
Keşke sadece kadın olmak zor olsa. Hayvan olmak, çocuk olmak ve daha nicesi..
Çok rahat istediğim gibi istediğim saatte yürüyebilirim… Güvenli bir yerde yaşıyorum…
Yok kanka ben normalde de yapamıyorum evdeyim engelliyim 😂🙂
İstanbul gibi bir şehirde yaşıyorsan her an her saniye tetikte olman gerekiyor gündüz ya da gece fark etmez.
Yapabiliyorum ama aynı zamanda ruhumla da vedalaşıyorum 😂
Tek başıma yürüyüş yaparım ama yine de tetikte olurum.
Yapamıyorum maalesef malum yaşadığımız ülkede pek mümkün değil bu
Hayır yapamıyorum çünkü ben bir kadınım.🙂
Kadın olmak dezavantajına ragmen uygun saatlerde yürümeye çalışıyorum.
Ertesi gün haberlerde kayıp ilanımı görmek isteyeceğinizi hiç zannetmiyorum
Artık gunduz bile endişeyle yürüyorum da geceyi bırak/
Gece saat çok geç olmamak şartıyla eşimle beraber yürüyoruz.
Yapıyorum yapabiliyorum...
Hayır yapamıyorum biriyle çıkarsam öyle
Erkek kardeşimle rahatça yapıyorum
Hayır hiç yapamadım isterdim.
Dolaşırım rahat, sıkıntı yok.
Yok ödüm kopar arabayla bile korkuyorum😄.
Yapabiliyorum silahlarım yanımda oluyor
Eskiden can dostum varken yapardım
Maalesef
Yapamıyorum tabi ki gönül rahatlığıyla
Hayır tedirgin olurum
Yapamam
Hayır.
Yapamıyoruz
Yapmıyorum pek
Kadınlar için zor
Hayir yapmam
Ben gece uyurum
Sık sık
Ben yaparım..
Kısmen evet sahile giderim
Evet
evet
Maylesef hayır
Unide iken çok yapardım ama şimdi yapmıyorum
Yapıyoruz evelallah
Asla yapamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?