Ne tür kadınlara ya da ne tür erkeklere bayılıyorsunuz?

39 yaşına geldim.
o kadar kadın tanıdım ki artık soracak sorum kalmadı.
aslında doğru düzgün bir cevap da alamadım hiç.
o yüzden sormayı bıraktım. çünkü onlarda bilmiyorlar.
sadece o an kendilerine iyi gelen biri olsun istiyorlar.
değerli hissetmek olur da iş ilerlerse kendi geleceklerini garanti altına alsın istiyorlar.
kimisi bu konuda çok hevesli yeni çıkmış yola, kimisi artık acaba mı moduna gelmiş, kimisi de kendi ayakları üstünde durmayı öğrenmiş, o beyaz atlı prensin bir masal kahramı olduğunu içselleştirmiş, hayatı yaşamanın ve hayattan keyf almanın önemini anlamış ve buna göre yaşamaya başlamış.
heh işte ben o son grup kadınlara bayılıyorum.

Ne tür kadınlara ya da ne tür erkeklere bayılıyorsunuz?
Ne tür kadınlara ya da ne tür erkeklere bayılıyorsunuz?
Cevapla