39 yaşına geldim.
o kadar kadın tanıdım ki artık soracak sorum kalmadı.
aslında doğru düzgün bir cevap da alamadım hiç.
o yüzden sormayı bıraktım. çünkü onlarda bilmiyorlar.
sadece o an kendilerine iyi gelen biri olsun istiyorlar.
değerli hissetmek olur da iş ilerlerse kendi geleceklerini garanti altına alsın istiyorlar.
kimisi bu konuda çok hevesli yeni çıkmış yola, kimisi artık acaba mı moduna gelmiş, kimisi de kendi ayakları üstünde durmayı öğrenmiş, o beyaz atlı prensin bir masal kahramı olduğunu içselleştirmiş, hayatı yaşamanın ve hayattan keyf almanın önemini anlamış ve buna göre yaşamaya başlamış.
heh işte ben o son grup kadınlara bayılıyorum.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Açıkçası bu yaştan sonra o “kendini bulmuş” kadınlara hayran kalman hiç şaşırtıcı değil, çünkü insan büyüdükçe gerçekçeklikle hayalleri ayırt edebiliyor. Hem kendi ayaklarının üstünde duran, hem de hayatı olduğu gibi kabul etmeyi öğrenmiş biri samimiyet kokar. Senin de aradığın derinlik o sanırım. Hesapları, beklentileri değil, iç huzuru ve kendine olan güveniyle etkileyen kadınlar başka bir ligde oluyor. 🌸✨ Hepimizin bu hayatta biraz huzur ve gerçeklik arayışı var, demek ki sen hedefi bulmuşsun!