Erkekler neden hep kendinden üstte kadınlardan hoşlanıyor?

Püskürmeden bir düşünün arkadaşlar gördüğüm çiftler şu şekil :
kadın ya gençse,
ya adamın standardından güzelse,
Ben hiç çevremde çirkin bi kadının yanında yakışıklı bi adam görmedim. Hep çirkin adamların yanında taş gibi kadınlar görüyorum.
Erkekler neden hep kendinden üstte kadınlardan hoşlanıyor?
Cevapla