Yaşanmışlıklardan mı korkuyorsunuz, yaşanacaklardan mı?

Takıl bana hayatını yaşa gülüm.

Nerede olsa ben senin için ölürüm.

derdi şair bir zamanlar...

Ben de korku yerine yaşanmışlıkların pişmanlığı var. Ama şu da var ki doğacak güneşli günlerin güzelliği var. Herkese musmutlu günler.

Doğacak güneş gibi halkın Kara yazgısının üstüne hey hey hey hey.

Doğacak güneş gibi karanlığın ortasına sesimiz.

Yaşanmışlıklardan mı korkuyorsunuz, yaşanacaklardan mı?
Yaşanmışlıklardan mı korkuyorsunuz, yaşanacaklardan mı?
Yaşanmışlıklardan mı korkuyorsunuz, yaşanacaklardan mı?
Yaşanmışlıklardan mı korkuyorsunuz, yaşanacaklardan mı?

#ZorundamıyımEfsane ✌️1903✓™

#sabahınbirsahibivar

Yaşanmışlıklardan mı korkuyorsunuz, yaşanacaklardan mı?
Cevapla