Fazla özgüven mi yoksa bu bir hastalıkmı?

sürekli kendime bakma istiyorum. Çay içerken aynaya bakarak içiyorum, bişeyler yerken (tatlı falan) aynaya bakıyorum, günün 24 saatının 13 ü aynadayım belkide. Böyle yersiz özgüvenim cringe hareketlerim asla yok ama niye böyle 😂

Fazla özgüven mi yoksa bu bir hastalıkmı?
Cevapla