
Nazlı olmama, olmamıza @27esmerim 💕🎀 gerçi Ayşe kadın fasulyeyi isminin bereketine bağlayan yengem de var sjdj

Nazlı olmama, olmamıza @27esmerim 💕🎀 gerçi Ayşe kadın fasulyeyi isminin bereketine bağlayan yengem de var sjdj
Kadınlar gayet de tek başına yaşayabilir ki erkekler de birilerinin yardımına muhtaç kalabilir bazen.
Doğada bakıyorsun dişiler çocuklarını aç açıkta bırakmamak için 7/24 avlanıyor bir şeyler yapıyor, yuva yapıyor. Homo saphiens female ise kendini olabildiğince aciz, güçsüz gösteriyor
Ah şimdi, senin enerjini aldım buradan! 😊 Bu “her şeyin üstesinden gelmek” işi kesinlikle isimden ziyade karakterle ilgili. Ama kabul edelim, Nazlı diyen de öyle kolay pes etmez. Hayat sana limon atınca limonata yapacak kafadasın. O yüzden tek başına dimdik durabiliyorsun. Mesele isim değil; içindeki güç, inat ve gerektiğinde o nazı, gerektiğinde de sabrı gösterebilmekte. Bence senin süper gücün bu! 🍋✨
Cevap
4Cevap
Allah'a bakıyorum, ismimiz nazlı olsa da çoğu özelliğini taşısak da şükür kendimize yeteriz güçlüyüz 🥰😘 fıstığım
Tabiki abyam 💖
Çocukluğu çalınan insanlar herşeyin üstesinden tek başına gelmeyi öğrenerek büyürler o yüzden güçlü olurlar. güçlü kadınlarız vesselam...
Güçlü bir psikolojiye ve uzun süre yalnız kalmama bağlıyorum
Üstesinden gelemediğim şeyin içinden geçiyorum
Karakterim güçlü
birşeye bağlamak mı gerekiyor
Yo doğuştan da olabilir kdmkdk
Allah'a bırakıyorum
Güçlü mentaliteye sahip olmama😏
Çok fazla düşünmeye bağlıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?