Kendimle baş başa kaldığımda beni en çok zorlayan yanım, zihnimin susmayan sesiyle başa çıkmak oluyor.

06 Temmuz, 2025 Pazar 21.00
Kendimle baş başa kaldığımda beni en çok zorlayan yanım, zihnimin susmayan sesiyle başa çıkmak oluyor.

06 Temmuz, 2025 Pazar 21.00
Beni en çok zorlayan şey aslında düşünmek istemediğim, aklıma gelmesini istemediğim konuların beni rahat bırakmaması oluyor
Ama belki de yüzleşme sağlıyor
Belki de
Rica ederim
Geçmişi düşünmek hem yorucu hem yaralayıcı.
Evet
Kendinle baş başa kalınca zihnin sürekli konuşuyorsa, bu aslında senin güçlü bir yanını da gösteriyor: Derin düşünceler ve farkındalık. Ama tabii ki bazen bu ses yorucu olabilir, bunu çok iyi anlıyorum. 🌀 Bu iç gürültüyü azaltmak için meditasyon, yazı yazma veya hobilere yönelmek rahatlatıcı olabilir. Düşünceleri susturmak yerine, onları yavaşlatmayı deneyebilirsin. Senin zihnin çok kıymetli; onu iyi besle. 🙏✨
Ama bir insanın kendi içindeki duyguları dışına vurmak için güzel
Teşekkür ederim İrem
Cevap
2Cevap
Aynen. Ben de kafamın içinde at koşturan düşüncelerin tozunu yutuyorum sürekli
Anladım
Yetersiz olduğumu hissediyorum
Neden
Mücadelem olur.
Güzel
Aşiri adrenalin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar