Henüz yeni tanıyorsunuz ve sizden borç istiyor? Bana doğru gelmiyor ya da ben o samimiyeti nerden bulduğunu sorgularım. Nasıl yani? 7/24 msjlaşsam bile güvenemem 🔪
Tanışma aşamasında olduğunuz kişinin sizden borç istemesine nasıl bakıyorsunuz?
Senin de dediğin gibi birlikte 2-3 seneyi devirmişiz gibi o samimiyeti nereden bulduğunu sorgularım. İçimdeki ses bana karşı başka amaçları olduğunu pek iyi niyetli biri olmadığını söyler. Bende o sesi dinlerim ve irtibatı keserim.
Ekonomik olarak sana bağlı olan erkekle asla hatta sana yatırım yapmayan erkekle bile görüşme. Erkek sana bağlımolursa inan onu erkek olarak görmüyorsun. Ben erkek arkadaşımın güçlü olmasını isterim benim ihtiyaçlarımıda karşılayabilir küçük tatlı hediyeler de alabilir bizim şımartmalılar bence bu erkeklere ne oldu prenses oldular ya yok mu şöyle gerçek bir erkek
Tanıṣma aṣamasında isteyen birini kafama takıp burada soru bile sormam. Acabaların mı var yoksa? engeli bas geç. Insanlar bu devirde ana babasına, çocuklarına bile vermiyor borç para.
tüm tanıdıklarından borç istemiş hiç birine geri ödememiş onun için düdükleyecek ynei kişiler arıyor ilk tanışır tanışmaz şansını deniyor gibi düşünürüm
Kesinlikle çok yanlış bir hareket ilerleyen zamanlarda borç olarak başka ama istemek çok alçaltıcı o çok sıkışsa diyelim ben bunu farkedersem elimden geleni yaparım ancak diğer türlü isterse yok deyip ufak ufak uzaklaşırım hal böyle üzgünüm