AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
Yok ya ben kendimi seviyorum böyle de onlar kabul edemediler
🫶🏽👏🏼👏🏼👏🏼
sihirli güçlerim var değiştirmek isterdim
Neymiş onlar
mesela senin gibi güzel bi kıza akşam yemeği teklifi ettiğimde reddetmemelerini sağlıyorum.
Vayyy etkileyici oldu bu
tanışalım o zaman hanımefendi
Evet aklıma geleni hemen ağzımdan çıkarıyorum
Aynı ben
Bu huyumu gerçekten sevmiyorum düzeltmeye sakin olmaya çalışsam da bazen pot kırıyorum
Ben de böyleyim ya aynı
Ee nasıl düzelticez peki
Valla bilmiyorum
Yandık desene
Valla yandık
Merhametin insanlara.(sokak canlarına canim feda )
👏🏼👏🏼👏🏼
Sinirlenmek ve tiksinmek
Aynı ben
Sinirliydim sakinlestim şükür
İyi güzel
Senin hangi ozelligin var degistirmek istedigin
Takıntı ve öfke kontörlü
Kontörlü ne hahaha kontrolü
Ahaha sakinlesmen lazim ama 😄
Aynen hahaha
Ben sakinlestiririm seni
Gerek yok ben kendim sakinlerim
Seni en cok sinirlendiren sey nedir?
Bi çok şey var
Neler mesela yalan söylenmesi mi
İnadım
Ve hırçınlığım
Benim de öyle
Adaletsizliğe
Bana karşı yapılan hataya sessiz kalamıyorum
Keşke duyarlı insanlar olsa hep
Aynen ya
Gereksiz empati kurmam
ne zararı var
@İsmimNeOlaKiBenim kafayı dinleyemiyorsun o kendini sana dinlettiriyor
suratımı evinde bir yere koycak olsan nereye koyarsın ki
@İsmimNeOlaKiBenim nasıl?
@kremalıfincanbüreği ya tatlım bırak şunu ne diyor tip tip ya suratına şimdi onun cevap verme boş ver 🤣🤣
merak ettim sadece yaratıcılığınızı
Ya bırak suratı şimdi ya
nerden olcak suratım evinizde en iyi yer neresi olur
@İsmimNeOlaKiBenim soruda özne yok yüklem yok. Mantık ibaresi içerirse yanıtlamaya çalışırım.
suratım özne olmak yüklem senden daha iyi türkçe biliyorum :) :)
odandaki halıda olsa suratım nasıl olur ki naparsın
@İsmimNeOlaKİBenim bi susar mısın
napcaksınız ki bana suratım yerdeyken
@sevimm_20sabrımızı ölçüyor emin oldum şimdi.
adımı ne koycaksınız bu arada
@kremalıfincanbüreği aynen tatlım cevap verme şuna boş ver
şu mu adım niye şuna diyorsun
Mantıksız mantıksız konuşma o zaman napalım senin yüzünü biz
bilmem ki dövüp stres atarsınız belki nasıl olur ki
🙄🙄🙄
nasıl döversiniz ki
Niye söyleyim ki?
Söyleme
Heeee sölememmm
Söyleme ya ne yapayım
Heee bende onu diyom işte , sölemem abii
Söyleme ya tamam
Heee niye sölim ki
He niye deme
boşa uğraşma asla sölemem
Bana ne umrumda değil ki
Heeee seni seni seni, beni tahrik edipp söletcen ha ; pışşşık
Yürü git la
gidecek yerim yok
Aniden parlıyorum ondan susuyorum.
Ben de böyleyim canım
Ondan uzak dururum kırmiyim diye kimseyi hemen sakinlesirim zaten😀
Valla ben kırıyorum gibi biraz öfke kontrolüm yoksa sonra özür dilerim ama törpülemeye çalışıyorum
Özür dileyorsan telafide ediyorsundur zaten🌸
Evet tatlım özür diliyorum hatalı olunca telafi ediyorum çiçeğim 🥰
Güzel birsey💕
❤️⚘️
💕 .
Yoo böyle seviyorum kendimi
Güzel
* olmak isterdim iyi huylu olmayı hiç sevmiyorum
Ben de
Bizi kimse anlamıyor da
Aynen 🥲🥲
🫡.
Duygusallığım
Zor bi şey ya kıyamam 🥲🥹
😷🤧
Çok kinci biri oldum eskiden böyle değildim yapılan en ufak kötülüğün karşılığını vermek istiyorum.
Aynı ben
Duygusal olmamak geçmişi düşünmemek
👍🏼👍🏼👏🏼
Vicdanım keşke olmasa
Zor bir şey
Bazen başarıyorum ama kısa surebılıyor
🥹🥲
Vıcdan çoğunun vurabıldıgı yerdır.. O yüzden..
Haklısın
🤷♂️🙂🙏💐
✨️🙏🏽teşekkür ederim
Rica ederim🙏💐
çok narsistim biraz azaltmam lazım ahahaha
Öncelikle açık sözlü oluşun harika azalır ya umarım hahaha
Çok takıntılıyım bunu değiştirmem gerekli..
Ben de tatlım
Çok kötü bir şey kendimide karşımdaki insanıda yıpratıyorum
Ben de ya umarım kurtuluruz
İkimiz içinde inşallah diyorum
İnşallah balım amin
🌸
✨️🌹
Çabuk siliyorum ama değişmeyi düşünmüyorum
Düşüncene saygı duyuyorum silinmeyi hak edeni silmemek olmaz
Kesinlikle. Hak edene hakkını vermek lazım
👏🏼👏🏼👏🏼
Kin duygum var biraz ama olsun ya bence 😂
Benim de kin duygum var ama hakedene 😌😀
Bence bizde bir sorun yok 😂
Bence de onlarda sorun 🤣🤣
ben 3 tane saysam
Say bakalım
1 savurganlığım
2 kontrolsüzlüğüm
3 sabit fikirliğim
Zor huylar
hem de oldukça zor huylar bazen sınırlılığımı engelliyor
Çok sinirliyim bide biriyle tartistigimda lafını veremiyorum
Agresif misin genelde hep 🤔
Genellikle
Doğuştan mı bu agresiflik yoksa sonradan mı oldu
O kadar çok varki acana gerçekten huylarımızı değiştirebilirmiyiz
Sakın olmak isterdim bunun için bı servet harcadim olmuyo
Para konusunda çok tutumlu değilim. Bu huyumun değişmesini isterdim.
Takıntı huyumu
Ben de aynı
Bir de sinir sinirlenince kendimi kaybetme huyum onu da yok etseydim iyi olurdu
Ayyy sen aynı bensin ya
Bide sevdiğim insanlara canımı feda ediyorum onları çok takıyorum onların için her şeyi yapıyorum çok fazla onları önemsiyorum ama sevmediğim insanları da bok gibi muamele gösteriyorum bu da var mı sende bu huyumu da değiştirmek isterim ortam yok benim biliyor musun bir ortalı seviyem olsaydı iyi olurdu onu da değiştirmek isterdim yani şöyle çok rahat bir yanım varken çok takıntılı bir yanımda çok sakin bir yanım varken çok sinirli bir yanımda var bence ben gibi olmayı hiç tavsiye etmiyorum hangi burçsun sen
Koç burcuyum canım ama aynı bensin resmen
Yapacak bir şey yok biz de böyleyiz
Aynen tatlım
Sen de mi koç burcusun
Boğa
Anladım canım bizi seven böyle sevsin boş ver
Aynen öyle canım kimse kusursuz mükemmel değildir
Doğru 🥰🥰🙏🏽
Takıntılı olmak 🤕
Aynı ben 🥹
Evet var iyi niyetlu olmamalıyım. d
Fazla iyi niyetlisin bence sen
EveEv. d
Evet**
Bence biraz bırak çünkü bazıları hak etmez iyi niyeti
Bıraktım dün itibariyle
İyi yapmışsın
🌸🌸
🌹✨️
İyi niyetim değişse herkesi kendim gibi sanmasam çok harika olacak
İnsanlara güvenmek...
İnadımı değiştirirdim 😄
Evet alınganlık.
Sessiz sakinliğim Hemen Kanmam MERHAMETİM Var Birde 😐🥺
Biraz daha küfürsüz konuşabilirim
Var ama değiştirmem.
Çok önemli özel şeyler var
Titizlik huyum hayatı çok zorlaştırıyor
Cinsel yönden çok istekli olmam
Çok iyi niyetli oluşum
Öfkem…
Ben de aynı
Her şeyi Bastıra biliyorumda Öfke’m Sakat Etrafımda kimse kalmıyor
Ben de öyle ya napcaz biz
Ofkelendirmiycekler 🙃 Ya da Yalnızlığa devam edicez...
Öfkelendirenler çok zor işimiz valla
aşırıiyi niyet
Kötü bi şey fazla iyi niyet ya
çok zarar gördüm dolandırldım
Olma bu kadar iyi
Kavgacı olmam ama bilerek değil yani doğuştan böyleyim ve keske olmasaydim
Tehlikeliyim ve farkındayım onun için değişmesini istemiyorum
Çok fevriyim değişmesi gerekiyor da işte nerdeee...
Duygusallk
🥹🥹
Sabırsızlık hemen öfkelenme
Ben de böyleyim
Ben kavgacıym pazarda markette kızları kadınları dövüyorm elimde değil
Cidden mi ben o kadar değilim
Çok ciddiyim annemde kavgacı cesur bir kadındı bende ona çekmişim
Ama suçu olmayan insanları mı dövüyorsun yoksa sana laf atanları mı yoksa ben de cesurum
Laf atan ve kaşınanları diyelim
O zaman güzel hakediyorlar demektir canım
Hak edene hak ettiğini vermek en güzel şeydir
Doğru söylüyorsun tatlım iyilik yaramıyor bazılarına
Bazen bırakmam gereken yerde pes etmemek
Aynı ben
Burada ben de senin cevanibını merak ediyorum 😉
Takıntılıyım ben ve öfke kontrolüm yoktur
Bu beklenmedik bir cevap oldu :) öyle görünmüyorsun
Hep böyle derler soğukkanlı biriyim ondan anlamamış olabilirsin
Uzaktan uzaktan, hep uzaktan öyle görünüyor, yakından tanımayınca tabi..🤭
Hahaha
Sabırsızlık hemen öfkelenme
Ben de öyleyim
Sigarayı bırakamıyorum o da bir huy demi 😬
Alışkanlık bağımlılık o
İnadım
Benim de
Üşengeçlik
Zor şey
Erteleme huyum var
Kötü
Bir zararını görmedim ama son anda sıkışabiliyorum ister istemez.
Ondan diyorum işte
Okadar çok ki 🤧🤧🤧
🥲🥲
Mükemmelliyetçilik.
Bende de var 🥲🥲
😥
Olsun biz böyle de harikayız kusur olsa da bu 🫠🫶🏽
Aynen öyle🥰
❤️🌹
❤
İçimdeki merhameti söküp atmak isterdim
Fazla merhamet kendine kötülük
Kesinlikle katılıyorum
🙏🏽
insanlara güveni...
👏🏼🥲🥹
Harikayım ya nasıl degistirebilirim
Değiştirme
Hayır gayet memnunum
Ne güzel
Olması gerektiği gibi şükür
Harika 👏🏼🌹✨️
Insan zaten istediği kişi olabilir benim anlamadığım neden bir şeyleri değiştirmek ister.. şu an olmuş olduğu kişi zaten kendi isteği ile bulunduğu durumdur. buna farklilik katmak kişisel rahatsızlık tir
Bazı huylar insanın kendisine ve çevresine zarar verir o yüzden
Bunu değiştirmek insanın kendi elinde olan bir durumdur. aksi varsa sorun vardir. kişilik karekter seninle doğan bir şey değildir. Senin yön verdiğin bir seçimdir. Hiç kimse kendi seçimlerini yargılama hakkına sahip değildir. Degistirme şansına sahiptir
Mantıklı düşünce şekli doğru
Yani sen bunun cevabını KS de ararsan IQ seviyesi normal insanda 110 larda parkak 120 130 de üstün 160 180 200 de değerler bu... şimdi KS gelelim sevim belden yukarı sı sıfır hiç bir gerçeğe dayalı soruda olmayan. eğlence ve kültür seviyesi sıfır belden aşağı sohbette var olan yukarısı hiç olmayan IQ seviyesi sence kaçtır? bence içler acısı hayvanda bile IQ seviyesi 60 80 ken bunlarda maalesef IQ seviyesi sanırım 10 falandır. Kisa özet bu sevim.. kişi kendi karekterini yaratır ve olmak istediğin kişidir. Bazen sorulara yorumlara bakiyorum burada ne isimvar diyorum. O yüzden pek soru cevaplamam kapatir hesabi giderim ya da kendi hayatımı atar espiri yeteneği güçlü gerçek kullanıcılar la kafa dengim olanla sohbet ederim. KS de maalesef içler acısı olaylar yaşanıyor. Ülkenin geldiği durum ve gideceği karanlık sonu görüyorum. Bu zihniyetler bu vatani satar
O kadar haklısın ki bu güzel açıklaman için çok teşekkür ediyorum şanslıyım o halde benim sorularıma yanıt veriyorsun
Rica ederim🙏
🙏🏽🌹✨️
İyilikleri bırakmam gerekiyor :)
Bi yerden başla o halde
Nasıl oluyor
Hak etmeyen insanlara iyilik yapmayı bırakarak
Çok sağ ol
Sen de sağol