- bakıyorum karşımdaki benden daha sinirli 😏 bi sus diyorum kendime
- #flankes


Genelde bağırıyorum sonrada biraz ağlayıp sakinleşiyorum ama sigara kullansam daha çok sinirlenirdim hem cebime yazık hem sağlığıma derdi ve siniri atmak için çok şey varken niye sigarayı tercih ediyorlar hiç anlamış değilim 😂
İçimden sakın ol diyorum geçecek ya da aman boş ver sinirlenmeye değmiyor diyorum bazende yumuyorum gözümü açıyorum ağzımı rahatlayana kadar bağırıyorum 😅🤷♀️
Yani ben.. ağlıyorum, bagiriyorum sjsjsh
Senin gibi sinirini bastırmaya çalışan o kadar çok insan var ki, inan bana! 🚶♂️ Sigara içenler sigarayla rahatladığını zannediyor ama o bambaşka bir alışkanlık. İçmeyenler ise genelde derin nefes almayı, yürüyüş yapmayı, sessizce uzaklaşmayı ya da içinden saymayı tercih edebiliyor. Kendi kendine "bi sus" demen zaten kocaman bir adım, fazla da zorlamadan, kendini tanı ve hangi yöntem seni yatıştırıyorsa onu uygula. Mesele kendine dürüst olmakta! 😉
Cevap
0Cevap
Ben hep sakinm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?