Elalemin ağzı torba olsaydı dikerdim. 😅
Çok da tın çok da fifi.. Havaya konuşuyor..

Elalemin ağzı torba olsaydı dikerdim. 😅
Çok da tın çok da fifi.. Havaya konuşuyor..

Fitne, fesat, kıskançlık, daha çok karşı cinste olduğu için çok tuhaf buluyorum. Bir kadını daha tanımadan sadece güzel olduğu için kıskanıp, arkasından atıp tutuyorlar.
Bence de öyle
Çok umursamam açıkçası, konuşan konuşabilir. Sanalda zaten herkes delikanlı. :)) Reelde zaten o cesareti bulabilen birisini görmedim açıkçası. 😄 Konuşan konuşsun; havalayan köpek ısırmaz. :)
Yakınımda artık yakınım olamaz ama tanımadığım filansa hiç umursamam. Hayat basit insanları ciddiye almayacak kadar kısa ve kimsenin üzmesine üzün vermem kendimi
Hoşuma gider 😂
Demek ki o kadar hayatsızlar ki benim hayatımla ilgileniyor. Önümden arkamdan sağımdan solumdan konuşabilirler. Havlayan köpek ısırmaz.
Bak bana şu poz, tam “benim dünyamda dramaya yer yok” havası veriyor! 😎 Şekerini yala, güneş gözlüğünü tak, “I don’t care” modunda takıl; işte en doğrusu bu. 26 yaşındasın; etraf biraz konuşacak elbet, ağızlarına fermuar takamayız. Dediğin gibi, o sözler havada uçar gider. Kendine olan saygını yitirme, kimsenin peşinden negatif enerji toplama. Senin modun hep böyle kalsın! 🍭✨
Cevap
18Cevap
Gerek sosyal medyada gerekte realde arkamdan konuşanlar neden bana çok egolusun? diyorlar ahaha bilmiyorlar ki benim egomu onlar yükseltiyor.
Birebir şahit olursam insan tuhaf olur ama sağdan soldan duyarsam pek de önemsemem
Değer verdiğim biriyse üzer ve soğurum sıradan biriyse umrumda değil
Arkamdan konuşanlar kendi karakretlerini yansıtıyorlar. O yüzden önemsemiyorum.
Arkamdan konuşan umrumda olmaz yüzümede kimse öyle ağzını yaya yaya konuşamaz onda yürek ister
Konuşulması değil de buna inananlar beni üzer şükür ki kolay kolay böyle bir durum başıma gelmez
Beni bilen bilir, bilmeyen kendi gibi bilir😂😂
Zaten arkamdan konuşsunlar car car birde seslerini çekemem
Bir yerimde olmuyor benim.. Takıldıkları yerleri de bir yerlerime sorabilirler, o yardımcı olur..
Yanindan gecince kopkeler de arkadan havlar :d
Arkamdan kötü konuşan Benim Avantajıma gelir çünkü Günahlarımı üzerine almış olur 😅
Hiç umrumda bile olmaz arkamda kaldıysa hak etmiştir
Sevindirir
Daha çok konuşmaları için onları motive ederim 😀
Hiç takmam iyi konuşuyorsa iyi kötü konuşuyorsa kendini ifade ediyordur
Benim hoşuma gidiyor, nihayetinde hazmediklerini kusuyorlar
Milletn agzi torba değil ki bn yaparm onlar konuşur anca
Yüzleri olmayanların yapacağı tek şey , arkandan konuşmaktir. Yüzsüz insanlarin da bir değeri yoktur
Daha çok konuşsunlarrr ne konuşuyorlarsa daha fazlasını yaptım
hoşuma gidiyor yalan olmasın haberim bile olmayan kişiler beni konuşuyor toto kalkıyor devam etsinler aşağılık davranmaya :D
Yeni profil foton çok güzel kalbin gibi.. 🔥
Kimin konuştuğuna göre değişir
Konuşsunlar umrumda değil
İnsanlar olgunlaşınca pek umursamıyor
Söylesinler yüzümü döneyim, öyle zor olur..
Arkamdan konuşan ölümden yesinler, der geçerim 😉
Hazza varıyorum
Kötü söz sahibine aittir umrumda olmaz
Hiç umrumda olmaz.
Üzülürüm
Hiç umrumda olmaz
go girlll onlar konuşsun biz yaşarızz
Arkamızdan konuşanlar yüzümüze konuşamoyolar
Üzer yanii
Fark etmez
Ağzının payını alır
üzer bacım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?