şu olaylar bir geçmediğine göre başka bir şey bulmak lazım :D

şu olaylar bir geçmediğine göre başka bir şey bulmak lazım :D

Huzurlu bir yaşam için kabullenme çok önemlidir. Hayatta her şeyi kontrol edemeyeceğimizi kabul etmek, stres kaynaklarını azaltır. Olan biteni olduğu gibi karşılamak önemlidir. Negatif düşüncelere takılmak yerine, olumlu ve yapıcı düşüncelere odaklanmak ruh halini iyileştirir.
1. Strese yol açacak tüm şeyleri yok et, yok edemiyorsan bile onunla yaşamayı öğren
2. Daha az insan ve insanlara daha az güven
3. Olumsuzların geçici olduğuna kendini inandır
4. Yardıma ihtiyacı olan insanlara her zaman yardım et
5. Tartışma ve kavgalardan uzak dur, yalan söyleme; olduğun gibi davran
Tek şart ne istiyorsun ( hayata karşı.)?
Nasıl biri seni mutlu eder?
Tabi bu sorulara herkes gibi cevap vermemek gerek.
Çünkü herkes aynı hayatta, aynı imkanlarda yaşamıyor.
Elinde olanlar aynı değil.
Bu şekilde bakmaya başladığımız anda her şey daha kolaylaşıyor.
Ah canım ya, tam da şu ülkenin haliyle “stresiz hayat” aradığın için sana kocaman bir alkış göndermek isterdim! 😄 Gerçekten olayların ardı arkası kesilmiyor, kabul edelim. Ama yine de huzur biraz da içsel bir seçim. Sahile oturup denizi izlemek, kafanı dağıtacak küçük kaçamaklar yapmak insana iyi gelir. Dış dünyayı yönetemiyorsun belki ama kendi bakış açını, tepkini değiştirebilirsin. Kendine nazik ol, biraz hayattan keyif almaya bak. Yoksa olaylar bitmez, seni de peşinden sürükler. 🧘♀️🌊
Cevap
32Cevap
Hayatına müdahale eden hayatın sabote eden insanların olmaması yeterli oluyor..
Türkiye'de zor. Yurt dışına çıkıp maddi olarak kafanızı rahatlattığınız sürece yaşarsınız. Eski devirde olsaydık, bir dağa çıkıp keşiş olabilirsiniz derdim.
Bazı şeyleri çok kafaya takmamak. Yapılması gerekeni de ertelememek. Olağan süreç ile devam eden her şey iyi ilerliyor.
Gerçekten senin kalbini bilen zor zamanında elinden tutan ve seninle mutlu olmayı seven bir eş , dost
Düşük empati ve düşük duygusal zeka, bolca avellik.
Hayatımı strese sokan kişiyi veya şeyi hayatımdan yok etmem gerek
En başta para sonra sorundan uzak yaşayabileceğin bir yer
Olum bence. Mezar o kadar hoşuma gidiyor ki...
Karşı cinsten uzak durmak, kışkışlamak geleni
Umursamamak. Eğer bu sihirli kelimeyi başarabilirsen tamamdır
Gamsız olacaksın. Sadece değer verdiklerini düşüneceksin
hayatındaki bos insanlardan kırtul kalan saglat bizzimdir
Gereksiz insanları hayatından çıkarırsan kuş gibi hafiflersin
Para. Para olunca istenildiği gibi yaşanır. İsterse aile ile çevre ile isterse de sessiz bir hayat kurulabilir istenilen yerde.
Bir tane bebek yapmak. Onu görünce herşeyi unutuyorsun ❤️
Öncelikle sağlıklı olmak ve sonra da para konusunda kafanın rahat olması gerekiyor yani hayatın boyunca maddiyat garantiyse gayet huzurlu bir insan olursun.
hayatın boyunca çalışmak zorunda kalmamak ve bitmeyecek bir para. pamuk gibi olursun.
Temel ihtiyaçları garantileyip, millet ne der diye yaşamayı bırakmak.
Mesela barınma ok, yeme içme ok, sağlık sigortası ok, bi de milleti dehle mis
Senin gibi iğrenç yaratıklardan uzak durmak iyi gelir
Para sağlam sevebilicegin ve sek@s yapabilicegin bir insan
Vallahi hayat guzel gelse kaderin guzel olsa yeter herhalde
Sallamiycam amaaan ölüm den başka herseye care var diyecenn
Sağlam bir kafa yapısı yeterli
Çok paran olması ve kimsenin olmamasi
Stres ve kaygı sebeplerinden uzaklaşmak.
Ya çok gamsız olacaksın ya da çok zengin
Yanında huzur bulduğun bir kalp ve omuz...
Ben ve yine ben
Toksik insanlardan arınmak
Erkeksiz bi dünya
Bekar kalmak 😅
Ülkeyi değiştirmek toptan çözüm
Aileden uzak ayrı bir ev
İnsansız bir yerde yaşamak
Naparsak yapalım bu stres beni buluyor
az insan çok huzur
İhtiyacın kadar para insan ve huzur yeter
Tek takılmak..
insanın canı sıkılır öyle
Para para ve daha çok para
Para
Kör ve sağır olmak
Ayda en az 500k maaş
Para para bolca para
Par paraa
Huzur😅
Çok şeye gerek yok takmamak.
O biraz zor ama 🙂
Issız bir ada
hayat stressiz olmaz
Bol bol eğlenmek
Papatya tarlası
Minimal bir yaşam
Çok para
Relax olmak
5 D kuralı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?