Sessiz kalmak sabır mıdır, yoksa içindeki fırtınayı bastırmak mı?

Sessiz kaldığında herkes seni sabırlı sanabilir ama sen aslında içindeki fırtınaları bastırıyor olabilirsin. Dışarıdan sakin görünsen de, içinde kopanları kimse bilmez. Belki kırmamak için susuyorsun, belki de kendi sınırlarını aştığın için… Sessizlik bazen güçlü bir duruş olur, ama bazen de kendinden vazgeçmenin sessiz ilanı. Şimdi bir düşün; sen gerçekten sabrediyor musun, yoksa hislerini yutmayı mı öğrendin?
Sessiz kalmak sabır mıdır, yoksa içindeki fırtınayı bastırmak mı?
Sessiz kalmak sabır mıdır, yoksa içindeki fırtınayı bastırmak mı?
Cevapla