Selamm,
Delirmekten kaçmak yerine ona teslim olun. Hiçbir şey sizi üzemiyor sklfslf

Selamm,
Delirmekten kaçmak yerine ona teslim olun. Hiçbir şey sizi üzemiyor sklfslf

Delirmek üzereyim , çünkü ; içimde suskunluğunu ilan etmiş o kadar ses var ki , bir türlü kendisini duyuracak kişi bulamıyor. Anlaşılmamak üzere mi geldim , hayata. ya da duyulmamak veya görülmemek veya akla gelmemek için mi bilemiyorum. İnsanların yanlışlarını gördüğüm halde konuştuğum da tepki görüyorum , sustuğum da ben değişmiş oluyorum. İçimde tanıdıklarım ile dışımda olanlar aynı kişiler değil. Yardımcı olmak isterken , çağırılmıyoruz. Düşünceli davranıp bir adım atarken , fark edilmiyoruz. Konuşurken susturuluyor , susuyorken de laf yiyoruz. Farkında olmadan bize zarar veren her şeye gönül vermişiz. Bunlar en sevdiğimiz en yakınlarımız dediklerimiz olsa da. Beni ben olduğum için dinleyen anlayan vaktini bana harcayan insan pek bulamadığım için belki de içimdeki delirdi ama ben hala rol yapıyorum.
Delirmek üzereyim çünkü dünyanın bu halde olmasına dayanamıyorum. Bir annenin uçkuru uğruna bebeğin geldiği hale dayanamıyorum. Kızı yaşında reşit olmamış bir kız çocuğuyla beraber olup bunu savunana dayanamıyorum. Depremi fırsat bilip türlü sapıklığı dolandırıcılığı hırsızlığı yapana dayanamıyorum. Tek tip bir ahlak anlayışı yok elbet ama insani değerlerin de dışına çıkan durumları ne görmek ne duymak istemiyorum. Yeto artıkk
Delirmek üzereyim çünkü içimde birikmiş o kadar çok şey var ki...
Ne anlatsam tam olmuyo, ne unutsam geçmiyo. Sanki her şey yarım..
Yoruldum sürekli güçlü görünmekten. Kimse gerçekten bilmiyo nasıl hissettiğimi...
Sen hariç🫠
Delirmek üzereyim çünkü insanlık ölmüş ağlayanı yok
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
Delirmek üzereyim çünkü bazen insanların iki yüzlülüğü, samimiyetsizliği canımı fena sıkıyor! 🤡 Hayat bazen gerçekten insana şaka gibi geliyor. Ama kontrolü kaybetmek yerine, kendime dönüp neye ihtiyacım olduğuna bakıyorum. Gülmek delirmekle aynı şey değil, unutma! Sahiciliği bul, ona tutun. 😉
Şu an enerjin biraz yorgun, hafif isyankâr gibi geliyor bana. 🤨 İnsanların maskeleri seni bayağı bezdirmiş, haklısın. Arada sen de bir maske takıp eğlenmeyi dene bakalım, işler değişiyor. Bak, sahici olmanın tadı hiçbir filtreyle çıkmaz, boş ver onların yüzünü; sen kendi aynana bak, yeter. 😏
Cevap
12Cevap
Delirmek üzereyim çünkü insanlar bey*nsiz
Delirmek üzereyim çünkü... dayanamıyorum artık.
Her şey üst üste geliyor
Ama gelmiyor 🤪
Bak ben bunu psikolojik tedavi gördüğüm zamanda ilk seansta doktora demiştim ben delirmekten korkuyorum demiştim. Çok ağır seyler yasadım çünkü anlatamayacak kadar sadece beynimdeki sesler sussun dedim ve olmayan ama benim gördüğüm adamı görmek istemiyorum demiştim
Delirmek üzereyim çünkü @zeusunoğlusu yine beni anlamıyor yine beni umursamıyor yine benimle ilgilenmiyor yine şöyle yine böyle fhdjdjskdk
Dimi Zeuscuuummm? 😉🤪😍🫶🏻
Zemzem içer min abim? Bizim oğlan zemzen dışında bişey içmeezzzz
Ya iki kadeh zemzem ısmarlıcak işte ikna ollll 🤣🤣
Abi içtiğimin aynısını buldum mu ısmarlıcam söz🤟🏼, necla hanım necla hanımmmmm
Buyrun zeus beyciiimmm
Naberrrr🙄😎🤟🏼
İyidir tatlım senden naber 😉💅🏻
İyilik sağlık
Gidiyor muyuz sjsjfj
Kaçalım💫
🐈😻
Joker'in dediği gibi delilik yer çekimi gibidir biraz itmen yeterli.
Biz sabredip olur öyle dedikçe çevremizde ki kaba saba, laftan anlamayan, nezaketsiz insanların sayısı çoğalıyor 💁♀️
Delirmek üzereyim Çünkü bu sitedeki saçma sapan kaoslar beni sinir etmeye başladı ve gitmeyi de düşünmüyor değilim
-çünkü niye herkes bu kadar uçkur düşkünü lan. Gerçekten de kafayı sıyırma hissiyatı var şu an
Delirmek üzereyim çünkü para geliri olmadan yaşamak beni kötü etkiliyor
Çok sebep var birini yazsam diğeri eksik kalır ayrımcılık yapmayı sevmem 😂
Kafayı yemek üzereyken delirme travması jdkdjd
Delirmek üzereyim çünkü hayatta mola diye bir istasyon yok durursan düşersin düşersen bir daha zor kalkarsın
Delirmek üzereyim çünkü hiç bir şey istediğim gibi olmadı olmuyor da ne yaparsam yapayım
Çünkü evimde kimsenin beni anladığı yok. Çünkü evimi, evim olarak göremiyorum artık.
Çünkü şu an beni kıskanmayan biri ile konuşup yakınlaştım sanal olarak lsmsmdl
Delirmek üzereyim çünkü … tamamlayamadım 🤣
Zaten deliyim hahahahs
Çok net olmama rağmen bazen anlaşılmıyorum
Neyse ki
Delirmek üzereyim çünkü delirtiyorlar
Gereksiz algılardan dolayı suclanmaktan
Tek başıma herseye yetişmekten yoruldum.
Komşuma katlanamıyorum artık😂
Çünkü çok rahatım..
Eyerliner'ın iki tarafı eşit olmadı. d
Delirmek üzereyim çünkü hâlâ yaşıyorum
Açım 😋 yemek verin bana hahajasj🤣🐿️🍪
Çünkü insanlar deli ediyor.
Elektirik gel git yapıyor 😬
Yeteri kadar akıllı davrandım
insanlar çok cahil
Evde çikolata yok
Delirmek üzereyim çünkü mutsuzum
Çünkü neden olmasn
Çünkü hep hayal kırıklığına uğruyorum
uyuyamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?