Bazen kendime diyorum sen ne yaptıgının farkındamısın sen erkeksin ama bu olayı bir türlü oturtamıyorum kafamda nasıl yapısizce?

Sanki kendimde kişilik bozuklugu var gibime geliyor iki cinsim var gibi geliyor aldıgım kararlardan pisman olmaktan herşeyi batırmaktan korkuyorum

Bazen kendime diyorum sen ne yaptıgının farkındamısın sen erkeksin ama bu olayı bir türlü oturtamıyorum kafamda nasıl yapısizce?
Cevapla