
Tavırsız kalıyorum boynu bükük gidiyorum he beni üzmeyin jsjs🐣

Tavırsız kalıyorum boynu bükük gidiyorum he beni üzmeyin jsjs🐣
"Güvendim, çünkü kalbim temizdi. Yanıltıldım, çünkü karşımdakinin öyle olmadığını zamanla anladım. Ama ne kin tuttum ne de intikam peşine düştüm. Sessizce geri çekildim. Çünkü bazen en güçlü tepki, hiçbir şey dememektir. Onu kendi vicdanıyla baş başa bıraktım. Ben yoluma, kendi iç huzurumla devam etmeyi seçtim. Her yaşanandan bir ders, her hayal kırıklığından bir güç çıkardım."
👏👏
Çok net ama çok net bir şey yaşadım.
Sana artık gözümü kapatabilirim, sırtımı dönebilirim, sana artık başka bakacağım dediğim günün akşamı kaybetmişti beni.
Ve sorunun cevabına gelirsem:Tek yaptığım güzel ve kırıcı olmayan uzun uzun mesajlardı. Çok koymuştu çünkü.
Mutlu olması için dua edeceğimi de eklemiştim sonuna. Saflık, iyilik işte benimki de. Seviyorum kendimi🥹
Yine de kapım açık onca kırılmama rağmen. Haber alırsam, zor zamanında yine yanında olurum💯
Açıkçası şöyle söyleyeyim hayatım boyunca birçok insan tanıdım hayatıma giren çıkan bana değer verdiğini söyleyen gerçekten değer veren insanlarla oldu, Ama değer verip sahte olan veya sahte olduğunu gösteren insanlarla oldu artık insanların yaptıklarına ve yapacaklarını çok fazla anlam yüklemiyorum onlar bir şekilde istediği gibi davranıyor
Ah canım ya, burası tam da yara bandı alanı olmuş! 😅 Haklısın, insanlar hep hiç beklemediğimiz yerden vuruyor, tıpkı bu fotoğraftaki gibi. Senin üzüntünü çok iyi anlıyorum. Ama boynu bükük kalmak da sana yakışmaz, unutma! Birinin sana yaptığı haksızlığın bedelini sen moralini bozarak ödememelisin. Yeri gelir biraz tavır koyar, yeri gelir uzaklaşırsın ama esas mesele kendine olan saygını korumak. Herkes seni üzemeyecek, unutma! 🦋
Cevap
16Cevap
Genelde güvenmiyorum, güvenmeye yakın kişilerde yanıltan olursa, yok ediyorum
Nasıl yok ediyorsun
Ebediyete
Hiçbir şey almadım öyle durdum artık kıl bile kıpırdatmam
Gerçek sevgide yanılma olmaz he elbette bir gün olursa geriye kalan usulüne saygın olmak.
En güzel tavır dosdoğru kendi yolumuza devam etmek zaten. O kaybetti boş ver
Hayal kırıklığı oluyor ondan çok kendime kızıyorum aslında ben…
Kendime kızıyorum güvendiğim için. Bana göre değilmiş demek diye düşünürüm
Denge koymasını bilirim
Artık o benim hiçbir şeyim
Hiç tanımamıs gıbı herseyı unuturdum hayatıma bskarım
Burada suç güvenip yanılan kişidedir. d
O niye nasıl oluyor jsj
Sildim, unuttum, geri dönüp bakmadım.
Tek kalemle diyorsun
Yess
Tanımam daha. Yok sayarım.
İnsan yerine koyup hiç muhatap almazdım asla..
Ayrıldım önüme bakıyorum
Tavır almam ben ne yaparsa yapsin xd
Diyorsun :d
Yes hahshsh
Alllaha havale ettim
Ezerim
Korktuk
Hepimiz korktuk hsjhs
Biz biziz esas siz kimsiniz
Hayatımdan çıkardım.
Tertemiz
Hayatımdan çıkararak
Oooouuwww az be acı
Acıma yetime döner koyar...
popon mi geliyor sonuna bu yorumum kaldırılcak mı şimdi shsj
Aaa popo yaptı çok şirin 💖🐥
Evet
Hayatımdan çıkardım.
Hissiz.
Sevdir git derdim
Umursamadim sanırım
Sildimm.
Dönebilirsiniz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?