Geçmişte belalı kişilerle konuştuğum için kafamda hep senaryo kurdum ve şu an korku kaygı yaşıyorum?

Arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar. Uzun uzun yazmak istemiyorum ama kısaca şöyle söyleyeyim ben zaten kaygı panik gibi duyguları sık yaşayan ve kafada kuran biriyimdir dışarı çıkınca da anlamsız bir kaygı endişe yaşarım 1 2 yıl önce konuştuğum insanları sürekli kafada kurdum tehlikeli tiplerdi ve ben sürekli ya bana ulaşmak isterlerse ve bana zarar vermek isterler diye bazen dışarı çıkınca buna dair senaryo kurup korkuyorum en ufak bi araba önümde dursa falan..
Geçmişte belalı kişilerle konuştuğum için kafamda hep senaryo kurdum ve şu an korku kaygı yaşıyorum?
Cevapla