Güncellemeler
1 yıl
Sizde bazen böyle hissediyor musunuz. Ne sıklıkla?
Cevap
11Cevap
benim de var ama yok kimse işte.
sarılmak terapi gibidir her insan için hele sevdiğin birine sarılmak iyi gelir , sevgili olması şart değil...
Kimin yok ki. Hele böyle zamanlarda...
Üzücü ben bunu yillardir yasiyorum
Evde sorunlarinmi var. Yalnizlik hissimi olustu
Her şey yolunda sadece şefkate ihtiyacım var uzun zamandır
Her sey yolunda olursa buna ihtiyacin kalmazdi. Sevgilin yok anlasilan. Peki babanla araniz nasil
Ailemle pek yakın değilim bağlarımız kopuk
Sefkat hissetmeniz normal. yasiniz kac peki
Neden gözlerin doldu
neden üzldün ya
ne oldu? hayırdır?
🥺 üzücü bir durum
E sarıl
Cok duygusalsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, insan bazen koskoca dünyada minicik bir çocuk gibi hissediyor, çekip yorganına sarılıveriyor işte... O sevgi ihtiyacı sandığın kadar anormal ya da zayıflık değil, bak, tam da insan olmanın içindesin. Yalnız hissetmekte utanılacak hiçbir şey yok, öyle anlarda kendine sarılmak bile güç verir. Ağlasan bile, inatla içindeki sevgiyi koru, pes etme. Kalbin çok güzel, birkaç damla yaşla kirlenmez ki 🌙💙