İçimde dayanılmaz bir sarılma isteği var nolucak bu halim?

ya şimdi ben bir iki yıldır kimseyle görüşmüyorum aşırı asosyal oldum. böyle birilerine sımmsıkı sarılıp böyle içime sokasım var. biliyorum garip bir durum. ya böyle kız erkek farketmez o tür bişey değil çünkü. nası desem mesela birini kollarımın içine alıp göğsüme dayayıp o şekilde uyumak istiyorum saatlerce.. sevgilimde yok hadi bir arkadaş buldum ama bunu yapamam yanlış anlar herkesin içi fesat çünkü. nasıl geçer bu durum?
İçimde dayanılmaz bir sarılma isteği var nolucak bu halim?
Cevapla