Sessiz bir insan olmak mı daha iyidir yoksa çok konuşan bir insan olmak mı?

Her ikisinin de bir karışımı olmak en iyisidir. Her bir yönün olumlu ve olumsuz nitelikleri vardır. Sessiz olmak etrafınızdakileri dinleme ve gözlemleme fırsatı verir. Ancak, her zaman sessiz olmak başkalarının sizi tanımasını engeller. Şimdi madalyonun diğer yüzü. Çok konuşmak, bir sohbeti sürdürebileceğinizi gösterir ve etraftaki sessiz insanlar için harikadır, çünkü bu, onların konuşması için baskıyı artırır. Ancak, çok fazla konuşmak, diğer kişinin konuşması için zaman tanımaz. Her iki taraftan da alıp vermeyi gerektiren bir sohbet etmeye çalışıyorsunuz. Başkalarına hikayelerini anlatma veya fikirlerini sunma şansı vermeden sürekli konuşmak bir monologdur. İnsanların çoğu, birinin sürekli gevezelik etmesini dinlemekten yorulur."
Sessiz bir insan olmak mı daha iyidir yoksa çok konuşan bir insan olmak mı?
Cevapla