40 yaşımı geçtim bazı konularda yetersiz hissediyorum bu normal mi?

Bu yaşta demeyin gerçekten öyle bazı konularda kendimi yetersiz hissetme sorunum var hala nasıl çözerim normal mi

Güncellemeler
1 yıl
İletişimde kendimi ifade etmekte yetersiz hissediyorum
40 yaşımı geçtim bazı konularda yetersiz hissediyorum bu normal mi?
Cevapla