Geceler neden böyle ya yalnızlık karanlık bir acayip oluyor?

Gece olunca sanki tüm her şey bitiyor çok garip bişey bana göre hiç seçmiyorum süzde de mi öyle

Geceler neden böyle ya yalnızlık karanlık bir acayip oluyor?
Cevapla