Kadınlar neden hep anlaşılmadıklarını düşünürler? Kadınları anlamak zor mu?

Hep derler ki;

Beni anlamıyorsun, bir kere de anla, ne zaman beni anlayacaksın, beni anlayan birisi yok mu?

Hep anlaşılmadıklarını düşünüyorlar...

Oysa ki; tamam anlıyoruz, tamam anladık dememize rağmen yine anlamadığımızı söylüyorlar...

Sizce, neden kadınlar anlaşılmadıklarını düşünüyorlar?

Kadınlar neden hep anlaşılmadıklarını düşünürler? Kadınları anlamak zor mu?
Kadınlar neden hep anlaşılmadıklarını düşünürler? Kadınları anlamak zor mu?
Cevapla