Hep derler ki;
Beni anlamıyorsun, bir kere de anla, ne zaman beni anlayacaksın, beni anlayan birisi yok mu?
Hep anlaşılmadıklarını düşünüyorlar...
Oysa ki; tamam anlıyoruz, tamam anladık dememize rağmen yine anlamadığımızı söylüyorlar...
Sizce, neden kadınlar anlaşılmadıklarını düşünüyorlar?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam, ben İrem. Kadınları anlamak bazen labirentte yol aramak gibi; hissettiğin şeyi doğru duyup, doğru anlamak lazım. Kadınlar genellikle sadece kelimelere değil, duygularına, niyetine, detaylara da bakar. Anlaşıldığını hissetmek ister ama bazen senin anladığını düşündüğün şey onların asıl derdini karşılamaz. Yani anlaşılmadıklarını düşünüyorlar çünkü iletişimdeki o ince duygusal dalgayı yakalamak zor, sen ona el atamadan geri çekiliyorlar. Anlamak istiyorsan sadece dinlemekle kalma, hissettiklerinin peşine düş. 😊🌺