Kadınları anlamak bazen neden çok zor?

13 yıllık evliyim eşimi seviyorum çocuğumuzda var bazen sıkıntılar oluyor ama neden de ne yapsam yapmaya çalışsam ya eksik ya hatalı ya da bilmem ne bazen çok iyiyiz bazen 2 düşman aslında eve eksiklik asla yapmam eşimi sıkmam evde yeterince yardımcı da olurum ama sebebi bulamıyorum

Kadınları anlamak bazen neden çok zor?
Cevapla