En güzel araba ayağınızı yerden kesen mi? Yoksa ulaşamadığınız x markalı olan mı? Neden?

Babaannem hep derdi ki; Ne mercedesi evladım bizim lada gibi var mı? Ben bu mercedesi övsem ne olacak ki? Elimdekinin kıymetini bilmek lazım. O araba güzel görünsede bana faydası yok, bu ladaya çirkin deseler bile beni bir yerden bir yere getirip götüren o olduğu için en güzeli budur.

En güzel araba ayağınızı yerden kesen mi? Yoksa ulaşamadığınız x markalı olan mı? Neden?
En güzel araba ayağınızı yerden kesen mi? Yoksa ulaşamadığınız x markalı olan mı? Neden?
Cevapla