Karanlıklar lordu /İmparatoriçesi olsaydınız eğer hangi karanlık sözü söylerdiniz?

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵ı𝓴𝓵𝓪𝓻 𝓷𝓮 𝓲𝓬̧𝓲𝓷 𝓿𝓪𝓻𝓭ı𝓻 𝓫𝓲𝓵𝓲𝓻 𝓶𝓲𝓼𝓲𝓷𝓲𝔃?

𝓗𝓮𝓻 𝓼̧𝓮𝔂 𝓴𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵ı𝓴 𝓸𝓵𝓭𝓾𝓰̆𝓾 𝔃𝓪𝓶𝓪𝓷...

𝓢𝓪𝓭𝓮𝓬𝓮 𝓼𝓲𝔃 𝓴𝓪𝓵ı𝓻𝓼ı𝓷ı𝔃...

𝓗𝓮𝓻 𝓼̧𝓮𝔂 𝓼𝓮𝓼𝓼𝓲𝔃 𝓿𝓮 𝓴𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵ı𝓴...

𝓖𝓮𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓼𝓲𝔃 𝓴𝓪𝓵𝓭ı𝓷ı𝔃...

𝓢𝓪𝓭𝓮𝓬𝓮 𝓼𝓲𝔃...

𝓗𝓮𝓻 𝓼̧𝓮𝔂 𝓴𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵ı𝓰̆𝓪 𝓫𝓾̈𝓻𝓾̈𝓷𝓭𝓾̈𝓰̆𝓾̈ 𝓿𝓪𝓴𝓲𝓽...

𝓖𝓮𝓻𝓲𝔂𝓮 𝓴𝓪𝓵𝓪𝓷 𝓼𝓮𝓷𝓼𝓲𝓷𝓭𝓲𝓻...

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵ı𝓴𝓵𝓪𝓻 𝓫𝓮𝓭𝓮𝓷𝓲 𝓸̈𝓻𝓽𝓮𝓻...

𝓡𝓾𝓱𝓾 𝓸𝓻𝓽𝓪𝔂𝓪 𝓬̧ı𝓴𝓪𝓻ı𝓻...

Karanlık ay İmparatoriçesi :

#Princessax 👑
Karanlıklar lordu /İmparatoriçesi olsaydınız eğer hangi karanlık sözü söylerdiniz?
Güncellemeler
1 yıl
Hepinize karanlık geceler dilerim! Bu geceki karanlık süper!
Karanlıklar lordu /İmparatoriçesi olsaydınız eğer hangi karanlık sözü söylerdiniz?
Cevapla