Huzurlu ve sakin bir şey bana heyecan vermiyor. Sürekli nedense toxic (zehirli) olan şeyler daha eğlenceli geliyor?

Karakteristik olarak çok sakin uyumlu bir kızım. Ancak nedense huzurlu sakin tatlı ilişkiler bana eğlenceli gelmiyo. Daha önce erkek arkadaşım olmadı. Ama nedense düz sakin giden bir ilişki bana epey monoton gelir gibime geliyor. Bunun normal olmadığını da düşünüyorum ancak toxic şeyler daha ilgi çekici geliyor. Bunun sebebi ne olabilir? Bunu düzeltmem gerektiğini düşünüyorum. Yanlış anlaşılmasın söylediğim şeyler belalı tiplerden hoşlanmak falan değil.

Güncellemeler
1 yıl
Sorunun kategorisi yanlış olmuş.
Huzurlu ve sakin bir şey bana heyecan vermiyor. Sürekli nedense toxic (zehirli) olan şeyler daha eğlenceli geliyor?
Cevapla