Bir zamanlar eski bir opera binasında gizemli bir hayalet yaşardı. Geceleri sahnede yalnız başına şarkı söylerdi. Kimse onu görmezdi ama sesi binayı doldururdu. Bir gün genç bir şarkıcı onun sesini duydu. Korkmadı, ona teşekkür etti. O günden sonra hayalet bir daha hiç şarkı söylemedi. Çünkü biri onu sonunda duymuştu.
Birisi sonunda sizi duymuştu.. O günden sonra aşk dilemediniz kayan yıldızlardan.. Aşk için yalvarmadınız semaya.. Ve sustunuz..
Bu hikaye size ne ifade etti? Sizce tamamlandınız mı? Opera'nın hayaleti tamamlandığını mı düşündü? Ne için sustu?
Soru hem eğlence hem de kendi anlamınızı arayıp bulma amaçlıdır..
#𝙿𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜𝚊𝚡 👑
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru! 😇
Opera'nın hayaleti kapınıza gelip size bir gül verse ona ne söylerdiniz?
Bana gül veren ilk kişisin mrs. hayalet. Bende tıpkı senin gibiydim kimse karanlığımı gül bahçesine çevirmedi. Ben de senin gibi fark edilmiyordum. Gül için çok teşekkürler. Fark edilmek anlamlıymış. Şimdi seni yeniden fark edene kadar susma şarkı söylemeye devam et. Fark edilmek önemli ama maksat şarkılarla kendini ifade edebilmekte. Yeniden geleceğim ve bu sefer şarkına eşlik edeceğim. İşte o zaman gerçek anlamımızı bulacağız.👻🙃👀
Değişiklik yapmama izin ver.. Maksat birbirimizin yarım kalan yanlarını tamamlamakmış.. Ben Pera sen ise o oldun.. Sen çaldın biz eşlik ettik.. Çalgı denen şeyin anlamı yoktu.. Çalgının çaldığı yazgı oldu.. Çalgının çıkardığı kalbe dokundu.. Çalgının çıkardığı anlam buldu.. Tek başına anlamları yoktu.. Ruhlar anlam buldurdu.. Ruhlar ölü sanıldı.. Ölümlü olan bedenlerdi.. Hakikat olan ise ruhtu.. Biz ise bu yolculukta birbirimize eş ve eşlik edenleriz.. 😇🌹
Bende öyleyim fazlasını , eksiğini yazamıyorum hepsi bu ama sen başka cevhersin. Ama şunu da söylemeliyim soruların ilham veriyor ve uzun cümleler döküyor. Hep daha fazlasını yapabilmen dileğiyle☺️
Bir özlü söz söyle geç işte. Abartmaya gerek yok destan mı düzcen? Ben olsam hadi başka kapıya! Derim mesela.. Sonra ben de hayalet olurum. 👻 Sonra takılırız hayalet hayalet jdhshw