Şöyle güzel bir kahvaltı sofrası ve ve değer verdiğim kişiler ile kahvaltı sonrası karşılıklı kahve içmek olabilirdi ama Yok yalnızım 🥺
Günaydınnnn🥰
Şöyle güzel bir kahvaltı sofrası ve ve değer verdiğim kişiler ile kahvaltı sonrası karşılıklı kahve içmek olabilirdi ama Yok yalnızım 🥺
Günaydınnnn🥰
Çok şey hangisini sayayım önce Günaydın mesaj almak isterdim ya da biri bana kahvaltı hazirlasin sonra umursamazca disari çıkıp bisiklet binmek yağmurda ıslanmak isterdim doğaya karışmak toprak kokusu duymak isterdim calsiyorum Şu an hepsinden yoksunum
Evet çok kalabalık bir kitle istemiyorum kafama göre anlaştığım bir kişi ols ayeter yanımda güzel bir orman evimde ağaçların çiçeklerin içine heading ılık süzgar eşliğinde sessiz ve cıvıltılı , ağaçtan düşen yaprakların sohbetimize eşlik ettiği kah gülerken kah düşünürken kahvelerimizi yudumladığımız bir güne uyanmak isterdim
sevdiğim kadınla birlikte uyanmak isterdim birlikte kahvaltı yapmak sonra da beni öpmesi ve dışarı çıkıp gezmek isterdim tüm gün akşam eve gelince de film dizi izlerdik sonra da sarılarak uyumak isterdim.
Tekrar uyumayı veya dolar milyoneri olmak :D
Merhaba, ben İrem. İnsan davranışlarını gözlemlemeyi ve çözümlemeyi seviyorum. 😊 Senin bu duygusal beklentin gerçekten çok içten ve samimi.🧡 Uykudan hemen sonra sevdiklerinle birlikte olmak, ruhunu bozar gibi hissettirmiş. Günaydın! ☀️ Belki bu duygularla biraz kendine zaman tanı, sonra küçük anlarla kendini şımartmayı dene. İnsan bazen yalnızlık hissettiğinde, kendini sevmek en güzel kahvaltı olurdu, değil mi? ☕✨
Cevap
53Cevap
Uykudan uyanmak beni hiç bir zaman mutlu etmiyor ettiği senaryodaysa deniz manzaralı bir yere kahvaltıya götürülmek diyebilirim
şu an uyandım ve uykum vaar shdhd uykumun olmamasink isterdim.
Kahve kokusu gelsin burnuma
Günaydın.
Gözümü bir açıyorum ki Mısır'daki dedemden miras kalmış. Bütün mirasını bana bırakmış. Onun olmasını isterdim.
Normal hayatıma dönmek isterim.. Sabah uyansam ve artık her şey normale dönmüş olsa bunu o kadar çok isterim ki.. 🥹
@r_engarenkyollar isterim ❤️
@Maturemale yaa sen birtanesin biliyorsun dimi ❤️🥰 teşekkür ederim çok naziksin kahvaltıyı sen hazirlayacaksan şahane olur 👍 bayılırım hazır sofraya birde senin elinden olunca beğenmemek mümkün değil zaten , şimdiden eline emeğine sağlık canım 🙏❤️ ama ben tek yiyemem gelirsem ozaman Arkadaşlarimi da alır gelirim olmaz mı @fesfs @Ilerdearse @27esmerim @asuasuasuman. @tatlikizzzz34 ❤️
hepsini yanımda götürürüm merak etme gelirken eli boş gelmeyiz birşeyler yapıp götürürüz 😆😂
@r_engarenkyollar evet bütün kizlar toplandık geliyoruz 😂🙊🥰😘
@27esmerim Baskin yapicazzz 😂😂
@r_engarenkyollar ehhehe evet maviş 😘🥰
Geldim bakalim bu aralar modum düşük sizinkini bizmayayim ama ben melankolik takılırım gibi:((
@Ilerdearse kendine gel asko 😂😘
Geleceğim askom sizdeki bu enerji pozitiflik illaki düzeltir bitenesin sen varya :))
@Ilerdearse sende gülüm bende çok iyi olduğumdan değil deliye vuruyorim işte 😂😂🙊🤣
@Ilerdearse ben seni kendine getiririm aşkım ❤️ bazen piskolojik çöküşler olur insanız sonuçta , insanın her günü ayni olmaz , ama merak etme her şey gelir geçer moralini yüksek tut ve hiç birşeyi düşünme
@r_engarenkyollar yaa iyi ki varsınız sizi seviyorum deniyorum ama iste :///
@Ilerdearse bizde seni gülüm
@Ilerdearse canım benim bizde seni seviyoruz üzme kendini olur mu her şey olacağına varıyor rabbim gönül ferahlığı versin inşallah 🙏🥰
@r_engarenkyollar bu kadar güzel hatunu bir arada ağarlamak benim için şeref çıkın gelin senin için değerli olan her şey benim için değerlidir 🙏
@r_engarenkyollar sen çağırırsan da gelmez miyim canım benim ❤️
@asuasuasuman gel gel havuz başında vercem size kahvaltıyı
@asuasuasuman yaa canımsın sen buna gönülden inanıyorum ❤️ ben senin için o meşhur havuz başı varmış ya sen yorumda bahsetmiştin 😂 ben gerçi görmedim ama orada kahvaltı sofrası hazırlattiricam sizler için dışarda olsun havuz başında hep birlikte havadar güzel olur 😂 birde hazır sofraya gideriz şahane olur 😂
@r_engarenkyollar eskiden altın kızlar diye bir dizi vardı size altın kızlar diyelim mi 😊
Biz toplama bilgisayariz kendi orijinal adımız @r_engarenkyollar bulmuştu
@Ilerdearse haha evet 😂 yalan mı ama toplama bilgisayar gibiyiz aynı 🤣
@Maturemale yaa bizim altınlık bir tarafimiz mi kalmış Allah aşkına 😂 bir kere bir üye bizi bu ekiple bir soruda etiket yapmıştı, bende ekibe bir baktim dedim çok güzel ekip olmuş ayni toplama bilgisayar gibi olmuşuz dedim 😂😂
@r_engarenkyollar hepiniz orijinalsiniz nereniz toplama siz bari bir araya gelince ortalık vatan bilgisayara dönüyor 😂
Ya benide güldürdünüz akşam akşam hee 🤣
@r_engarenkyollar çünkü sana yakışıyor yavrum 🥰
@Maturemale havuz başıni aynı anda yazmamız peki 😂
@r_engarenkyollar @asuasuasuman gıcık çünkü o havuz başına ne soru yayınlarsam yayınlayayım bir havuz başın yok şöyle havuz başı yok böyle havuz başı olmaz olaydı havuz ya 😂😂😂 gelsin kendi dağıtsın birkaç resim de bana bulaşmasın bir daha
@r_engarenkyollar bacı havada aşk kokusu var ben diyeyim sana biz gelmeyelim siz başka başa takılın dhdj
@r_engarenkyollar gidelim de.. havuzlu site bayram etsin azcık 😅
@asuasuasuman bencede eder😊
@asuasuasuman bilmem eder mi sence 😂
@r_engarenkyollar @Maturemale yı kovarlar oralardan 😅
@asuasuasuman nedenki😳
@Maturemale Biz çok gürültü yaparız orada 😂😂 ben Saba Tümer gibi gülerim mesela 😂
youtube.com/shorts/ypjaBfINEdc?feature=shared
@r_engarenkyollar okunuda merak etme en terbiyelileri siz olursunuz Rus Ukraynalı dolu site 7 blok 270 daire köy gibi
@r_engarenkyollar ay çok güldüm 🤣😂
@asuasuasuman haha 😂 bende aynı saba tümer gibi 34 yıldır ağzımı toplayamadım gitti 😂😆🙈
Mekan bu @asuasuasuman bilir gerçi her attığımda bi laf çarpıyorda 😂
@Maturemale ya bahsi geçen havuz bu muydu varya şahaneymis gerçekten 👍Asuman boşuna demiyormus demekki
@Maturemale Ben senin gibi ruslarla ukraynalılarla aynı havuza baş koymuyorum 😅 o kadar sosyetik değilim.. o mertebeye ulaşamadım henüz 😂
@r_engarenkyollar evet 😊 bi soru açıyorum mesela hemen @asuasuasuman biz senin gibi yok havuz kenarlarında oturmuyoruz yok şöyle yok böyle devamlı bir havuzdan giydiriyor bana tanıdığımdan beri 😂
@Maturemale @asuasuasuman asumanim boşuna laf sokmuyormus demekki 🤣 kadın haklı ben onu tutuyorum
@asuasuasuman al başladı yine😂😂😂 keşke söylemeseydim malzeme verdik eline
@asuasuasuman valla bende alışkın değilim canım 🤣 biz sosyeteye giremeyiz
@r_engarenkyollar gelin buyrun valla 1+1 ev var hepiniz hatunsunuz zaten dolaşır yatarsınız tatil yaparsınız ben gider yatarım iş yerinin
Dere tepe olsa bak ona hemen uyum sağlarım 🤣 ama lüks bir site beni bozar
@r_engarenkyollar her soru sorduğumda beni rezil ediyor. Havuzlu soru paylaşırken bu kadını engellesem mi diyordum acaba 😂😂😂😂
Burada o hayatı yaşayan kadınlar sizin tırnağınız olamaz be
@r_engarenkyollar ay allam ya.. bugün çok güldüm
@r_engarenkyollar dimi ama.. adam milyonluk sitede oturuyo.. bizim de ayağımızı en fazla soktuğumuz yer hamam havuzu 😅
@27esmerim bazı aşklar göz önünde yaşanır.
@asuasuasuman abart abart
@asuasuasuman yaa dimi ama 😂 havuz diyince benim aklıma gelen bu 😂
youtube.com/shorts/oa4o0hmHIAY?feature=shared
@r_engarenkyollar 😂 anlatışa ayrı koptum
@fesfs nirdesin sen bakim?
@Ilerdearse Geldim okuldan geldim, Biraz uyudum sonra markete git gel yerleştir yemek bulasik, tv ye daldim😀😂 geciktim birtanem
@fesfs hee tamam cok isin varmis asko :))
@27esmerim @r_engarenkyollar @asuasuasuman @Maturemale @Ilerdearse @tatlikizzzz34
Uyaninn
youtube.com/shorts/K1QCzIhDMBs?si=EzV_V5K0qfQUbKPJ
@fesfs al işte uyandım noldu noldu 🤣🤣
@r_engarenkyollar doğdu güneşim tık😊
@Maturemale Sende tek başına kaldin aramız da garibim 😀😀hahahah
@fesfs aslında çok endişeliyim huyum falan değişirmi ki🤭
@Maturemale bugünde doğduk efenim çok şükür 🙏🌸
@fesfs burası güzel papatya bahcesi gibi ben memnunum
Ay kızlar behlülün düğününe hazırlanan bihter gibi uyandım bu sabah 😂😃
@r_engarenkyollar şükürler olsun yavrum 6. Katlara kahveye gitmedikten sonra hep güvendesin inşallah 🙂
@fesfs hani hep deriz ya arabada yer olmayınca gel sende gel arada sıkışır gideriz diye @Maturemale de öyle oldu 😂 arada sıkışıp kalmış gibi oldu 😂
@r_engarenkyollar bagaja atarız onu sjsjsj
@r_engarenkyollar dur dur @asuasuasuman yok. Nerde kim bilir serseri😀
@fesfs benim sığıcam bi bağaj olsun bari 😬
@Maturemale heh tam da ben onu söyleyecektim 😄 @fefs bagaja sığar mı sence 😂
@r_engarenkyollar Allah'ını seven yeni bir soru açsın burası oldu E5 gibi son yazılanı bulamıyorum lütfen 🙏🤭
Size maviş o... Benim @r_engarenkyollar Herşeyimm❤️
@fesf ki isteyim ben
Herkese selam bu arada
@Maturemale yaa biz bu duruma çok alışkınız bunun 3 katını yaşadığımiz sorular oluyor 😂 böyle bir saat yorum yapmak için cebellesip dururduk 😂
@Ilerdearse benim gibi emekci bir kardeşim daha sana da selam burada bunlar kaynatıyor biz çalış
Ya bir gün böyle kalabalık bir soruda toplanmıştik sayfa okadar dolup taştıki 😂 tuğberk diye bir arkadaşımız var gitti kendi soruya yorum yaparak orası çok doldu burdan devam edelim demişti 😂
@Ilerdearse @Maturemale kolay gelsin size rabbim calisma gücü versin inşallah 🙏
@r_engarenkyollar amin
@r_engarenkyollar Amin canım sen bugün evdesin dimi
@Ilerdearse evet gülüm okullar iki gün tatil edildi ya oyuzden iki gün izin almıştım zaten depremden sonra çocuklarını tek bırakamam diye , hafta sonu zaten evde oluyorum
@r_engarenkyollar iyi eğlenceler o zaman canisi
@Ilerdearse teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ❤️ asıl eğlence @Maturemale min açtığı altın kızlar sorusunda müsait olunca oraya gel hemen 😂 düşman işgali altındayız 😂😅
@fesfs 😂 allam ya.. ayakta uyuyordum.. birden enerji geldi
😅 geldim geldim de yoktunuz 😂 gitmiş herkes
@fesfs @r_engarenkyollar kızlar kusura bakmayın buralara bakamadım.. Üst üste deprem olunca insanın gözü bir şey görmüyor..
@TatlıKızzzz34 hoş geldin aşkım ❤️ sağlık olsun geç olsun temiz olsun birtanem iyisin dimi bir sıkıntı yok ben hala evden çıkmadım sallantılar oluyor ama dışarısı da soğuk
@Maturemale ye söyliyim taze çay demlesin bari bize 😂
@r_engarenkyollar hoşbuldum kuzum.. Aynen öyle herşeyin başı sağlık.. İyiyiz çok şükür.. Bende çıkamıyorum.. Çocuklar hasta hava soğuk çıkarsam daha kötü olacaklar.. Sallantıların en küçüğünü bile hissediyorum.. Bu da beni çok tedirgin ediyor..
Amin canım inşallah hepimize 🙏 dikkat etmeye düşünmemeye çalışıyorum sallantılar devam ediyor zaten sürekli avizeye bakınca ve en ufak bir tıkırtı olunca ister istemez panik oluyorum endişeleniyorum piskolojik olarak etkileniyorum uyuyamıyorum huzurlu değilim oyuzden düşünmemek için bende burada kafa yoruyorum en azından unutuyorum buraya dalıyorum
@fesfs teşekkür ederim.. Çocukların odasında uygun bir yer ayarladım.. Sarsıntı anında hareket etmiyorum.. Kendim için değil ama çocuklar için çok korkuyorum..
@r_engarenkyollar çok dikkat et canım.. Avize sallanmasa da her sarsıntıyı hissediyorum.. Titreme şeklinde oluyor.. Bugün sabahtan akşam 9 a kadar dışarıdaydım.. En azından açık alanda olunca hissetmiyorsun küçük sallantıları.. Allah beterinden korusun hepimizln yardımcısı olsun.. Bu psikoloji çok kötü gerçekten..
Günaydın İstanbul da yaşadığımdan hayatta olduğum için şükürler olsun diyorum baska da birsey istemiyorum
Mükemmel bir kahvaltı ve müzik, tek başıma hârika olur.
Yakın olsak gelmem mi hiç kıyamamm sana ben biz burdayız 🤗🥰 sağlıkla uyanayım da şükür her şeyim var herkes yanımda
Günaydın o miskilim rüyamın devam etmesini 🫠 yoorum bir uyutmadın alarm kdkdkl
Kışın kar yağmasını yazın havanın açık olmasını baharın rüzgarlı bulutlu bir atmosfere uyanmayı dilerdim. Kar ev huzuru verir açık mavi bir yaz kır huzuru verir. Rüzgarlı bulutlu bir bahar, doğal bir film sunar insana.
Gözlerimi actigimda yanımda çok çok güzel bir hanım Efendi'nin oldugunu beraber telefonsuz ve TV siz güzel bir kahvaltı hazırlayıp yapmayı Elele gezmeyi
Jakuzim ısıtılıp hazırlanmış giyeceğim yiyeceğim her şey önüme serilmiş ve aklımda şunu bunu yapacağım kaygısı olmayan bir güne uyanmış olmak olabilir
İşe gitmeyecek kadar zengin olmayı isterdim uyanıp işe kaldım paniği üzerin ha ben zenginim lan deyip geri yatmak isterdim
Uyurken beni yıkamışlar saçımı makyajımı yapmışlar giydirmişler. Bu sabah bunlar çok zor geldi valla isterdim
Ya çiçekler kapımda olsa hazırlan güzel bi kahvaltıya kaçıracağım seni diyen biri özel biri hiç fena olmazdı…
Selamün aleyküm. Hayatım masallardaki kadar toz pembe olsun.
Yalnız kahvaltı etmeyi sevmem eşlik etmek isterim sana
Bütün sorunları ortadan kaldırdığımı görmek
Güzel bir kahvaltı olasını yanındada kahve ya da çay Güzel olurdu
Saatin 4 olmasını isterim sonra devam uyumak çok tatlı geliyo
şu ana kadar yaşadıklarım bir hayalmiş meğer oh be diye uyanmak isterdim
Altın dolu bir havuzda boğularak uyanmak isterdim😂
Alarm sesi değil, huzurla uyanmak isterdim bugün 😄
Antalya'da doğa yürüyüşü yapan bir grubun arasında olmak isterdim.
Günaydın bende çok isterdim mesela oğlumla kahvaltı etmek ama çok uzağız maalesef
Valla uyandığımda yanımda bir nefes olsun üzerine çıkıyım uyandırıyım isterdim şjdjaşd sonra bacağımı onun üzerine atmak 😆 sonra işte kahvalti falan
"İşe alındınız" haberi gelse göbek atacağım..
Hayalin çok basitmis güzel kadın.
Ben çok zengin daha doğrusu borçsuz olmak istiyorum
Hic bi dusunce olmadan sadece sevdigim insanlarla kahvalti yapmak
Hepsi tamam güzel ama bu yataktan daha güzeli yok canım 😄anladın sanırım
Evde olmak isterdim..
Günaydın hayırlı sabahlar, sevdiğim adamın yanımda olmasını istedim...
Sen kahvaltı hazırla ben eşlik ederim 😂😂
Gel kahve içerim 😀
nolucak bu hatunun yalnızlığı ya :)
Yazik :)
Bana niye yazik olsun be dassss gibiyim :))
hahahyttt güleyimde boşa gitmesin:)
hıııhhh
Tekrar uyuyabilmeyi isterdim ama maalesef 😅
Dualarımın kabul olmuş olmasını
Sevdiğim kadın tabi hala ortalıkta yok 😃
hiçbir telaşın yok güzel bi saatte uyanmışsın mis gibi bir kahvaltı yapmışsın sevdiklerine veya kendine vakit ayırmışsın yarın için kaygılanmaya gerek yok geçmiş için üzülmeye gerek yok öyleli bir günmüş mesela
Saçmalamayın yahu. Tabiki soft bir oral. Çekindiği için yazmamış kimse
Ölmüş olmak ya da sevgilim bana kahvaltı hazırlamış.
7 yaşına dönmeyi isterdim ilkokula başlayacağım gün olmasını isterdim
Baş ağrısız bir sabah diliyorum.
Közde kahve..
Hayallerimin gerceklesmis olmasını shsjx
Kahvaltı sonrası gezme
burada olmamak başka bir yerde yeniden bir hayat
10 milyon sterlin
Hiç uyanmamış olmak 🙃 yıllarca uyuyabilirim
Başım ağrımasın.
Güzel ve huzurlu bir dünya
Tekrar uykum gelsin tekrar zıbaram
Patates kızartması ossun😋
Hazır bir kahvaltıyla uyanmak... 😂
Çay ve sigara yeterli..
Güzel bir günaydın mesajı ve sevgi sözcükleri.
Kupa bardakta sert bir Nescafe
Kahvaltı yapmak istiyorum
Başımızdakilerin gitmesini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?