Uykudan uyanip 2007de olsaydiniz ne yapardiniz?

uykunuzdan uyandiniz ve tarih 2007yi gosteriyo. tum yasadiklariniz sadece ruyaydi. ne yapardiniz? ben 2 sene daha bekleyip btc biriktirirdim 13 yasimda😂😂

Uykudan uyanip 2007de olsaydiniz ne yapardiniz?
Cevapla