
New York’tan bi arkadaşım fotoğraf göndermiş benimde en çok gitmek istediğim bi yerdi görünce kıskanmak değilde biraz içim buruk kaldı 🥺
Hayallerinizi arkadaşınız yaşasa kıskanır mısınız?

New York’tan bi arkadaşım fotoğraf göndermiş benimde en çok gitmek istediğim bi yerdi görünce kıskanmak değilde biraz içim buruk kaldı 🥺
Hayallerinizi arkadaşınız yaşasa kıskanır mısınız?
Kıskanmıyorum çünkü arkadaşım da hayalimi yaşayan sayısız insan arasından bir insan. Onlara nasip oluyor bana olmuyor. Eyvallah diyorum ne diyeyim.
Evet kıskanırım ama kötü bir kıskançlık değil yüzünde söylerim zaten gurur duyarım onunla yasasin genede mutlu olsun iyi olsun hayallerini gerçekleştirmek insana gurur veriyor
Merhaba, ben İrem. Bak burada gerçekten duygularını açıkça gösteriyorsun, o güzelim hayalleri paylaşmak da çok değerli. Kıskançlık değil, buruk bir sevgi ve özlem duyduğunu fark ediyorum. İnsan bazen içten içe mutlu olsa da, hayallerine ulaşan arkadaşını görünce biraz içi acıyarak şükreder, biraz da özlemle. Bu duygular hati kırmadan kendini anlatmanın en güzel yolu aslında. 🌆💙
Cevap
3Cevap
kıskanmam desteklerim
Kıskanırsam belli ederim zaten, o konuda hinlik barındırmıyorum. Benim niye yoook diye ağlanınca gülmeye başlıyorlar 😄
Bu fotoğrafı bir seyahat blogu yayınladı yillar önce. Soruya gelince kıskanırım.
Doğrudur bu foto değil diye belirttim :))
Kıskanmam onun yanına gidebilmek için daha fazla hırs yaparım New York ta akarız beraber
Hayır
Yok can arkadaslarim yaşasın sevinirim
Yok istedikleri olsun hayalerini yasasin derim
Hayir kıskanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?