#selamgençlik 🍀🍀
#Başardığını ispatlamak, en güzel hangilerine karşı sence, aile üyelerine mi arkadaşlarına mı?
#tubasueda 🍎🍎
#Başardığını ispatlamak, en güzel hangilerine karşı sence, aile üyelerine mi arkadaşlarına mı?
#tubasueda 🍎🍎


Herkese karşı olur. Ablama kendime elmas yüzük alıcam dedim zevksiz diye dalga geçti alayım da görsün o 😌
Ailem asla böyle bir şey yapmazda onu yapacak arkadaşla bir daha görüşmem bile
Rica ederim 🙂
Cevap
2Cevap
Hayallerimle dalga geçen aile bireyleri veya arkadaşlarım yok, olamaz da
Ben sadece kendi isteklerime karşı hırslanırım, kimsenin sözüyle hareket etmem ve umursamam da..
Hayallerim ile dalga geçen ne aile nede arkadaş barındırmam yanımda
Beni her iki taraf da , kimsede hirslandirmaz. Kendim hirslanirim ben.
Bende hırs olmaz maalesef direkt modum düşer vazgeçerim en kötü özelliğim
Aile
İkisi de hisr yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar