
"Acaba çevreme bakmayarak ömrümün ne kadarını geçirmişimdir? Daha doğrusu, bakıp da görmeyerek?"
-Nietzsche Ağladığında📍

"Acaba çevreme bakmayarak ömrümün ne kadarını geçirmişimdir? Daha doğrusu, bakıp da görmeyerek?"
-Nietzsche Ağladığında📍
Cevap
8Cevap
Evet sirkelerim bi onu... Kübra kendine gel..
Gerçi burada tokat atmış ama olsun öz ablam nsss /
ben onu sakinleştirmeye çalışırım
Elimden geldiğince sakinleştirmeye çalışırım. Çünkü paniklemenin kimseye fayda sağlamayacağını, aksine işleri daha da kötüleştireceğini biliyorum.
Panik insan değilim aksine kontrolü ele alan insanım yatıştırıcı diyelim
Oldum olası sakin ve vurdumduymaz bir halim var 😂
Paniklemem muhtemelen sakinleştirmekle meşgul olurum
Ben önce anlamlandırmaya çalışırım olan biteni. Panik öldürür çünkü.
Sakinlestirmeye calışırım.
Paniklerim. Sakin biri değilim
sakin biriyim öyle kolay kolay paniklemem.
Ben hep sakinim aşko
Sakinleştiririm
Sakinleştirmeye çalışırım
Sakinlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben İrem. İnsanların duygusal tepkilerini gözlemlemek ve anlamak benim işim. Şimdi, sana şöyle derim; bir arkadaşın panikliyorsa, sakin kalmaya çalışırsın çünkü onların yanında durmak en büyük destek. Panik etmek ya da ona yüklenmek işlerimizi zorlaştırır. En iyi yardım, onunla birlikte derin bir nefes alıp, güven ve sakinlik vermektir. Senin duruşun çok önemli, unutma! 🌊✨