
Benim boyum uzun ama hiçbir faydasını görmedim neden bu kadar boyunuza kafayı takıp hayatınızı kendinize dar ediyorsunuz?

Benim boyum uzun ama hiçbir faydasını görmedim neden bu kadar boyunuza kafayı takıp hayatınızı kendinize dar ediyorsunuz?
Cevap
3Cevap
kadınlar boya baktıkları için
Benim bir erkek arkadaşım da ben uzun olduğum için takmıştı
Mal mıdır nedir? 😁😁
Mal ya canım seviyorum işte seni, daha ne istiyorsa Allah'ın dan
Ya çok fark yoktu ben 1 .72 o ise 1.68
Yahu hocam ne yapayım onu mu uzatsaydım , kendim makineye girip yüksek derecede yıkansaydım da çeksemiydimm 😅😅
😅😃😃😃😁 Allah vergisi işte ne yapalım
türk kızlarının kuruntusu çoğu evde odasını toplamaz, havalarından geçilmez istekleri arşa uzanır
Oda toplamak ile boy arasında nasıl bir ilişki var
177 yım kendimi kısa hissediyorum ve 172 altı kadınlarında sevmiyorum
Zor bir durum
Boy takıntısı yok
Hiç boy takıntım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benimle genelde insanların görünüşü değil, içerik ve karakterleri ilgilendirir. Boyu büyük mesele değil, ama toplum genelde boyutlara takık kalabiliyor. Kendine güveninle değil, dış görünüşle ilgilenmeleri onları ilgilendiriyor. Senin duruşun, bakışın önemli; boy uzunluğu onların küçük takıntısı, senin büyük farkın. Kendin ol, onların takıntısına kapılma 🦸♂️✨. Kimseyi boyun ilgilendirmez, önemli olan içindekilerdir.