
Ben küçükken Unutma beni çiçeğini toplar, defterimin her sayfasına yapıştırırdım ve altına notlar yazardım. Hala o defterim duruyor.😄💙

Ben küçükken Unutma beni çiçeğini toplar, defterimin her sayfasına yapıştırırdım ve altına notlar yazardım. Hala o defterim duruyor.😄💙
Cipslerden çıkan dövmeler, yumurta çikolataların içindeki oyuncaklar. Hahaah abur cuburla hiç aram yok aslında ama çocukken bunlara göz dikiyordum demek😅
Bende severdim onları o yüzden no problem😂💕
Garip bir çekiciliği vardı😅😅💓
Misket ve tasolarım vardı. Hele ki cipsten mega taso çıkınca daha çok sevinirdik. Şimdi parayla paketli olarak satılıyor yeğenlerim bilmiyor onlara öğretmek için alıcam biraz
Geçmişe gittim okurken yazını. Haklısın ve taso kalmadı bence 😂✨
Eskiyi seven ve imkanı olanlar bazı ürünleri hâlâ üretiyor o yıllara ait olanları. Taso benim çocukluğumda gazoz kapağı yerine geçmişti
Misket, eski para, şekli ilginç küçük taşlar
1 kuruşlar vardı sanki zamanında 😂✨
Bende 3 tane var hatta biri yeniydi 2015 mi 2018 mi neydi
Teşekkürler
Deniz kabuğu, kuş tüyü. Son zamanlarda yere ya da toprağa düşmüş çiçekleri ve yaprakları da topluyorum. Doğanın bana hediyesi gibi
Ne kadar güzel 😊✨
Cevap
16Cevap
bilgisayar oyunları
Kola kapakları vardı, dondurma çubuğu en çok bunları biriktirirdim oyunlar oynardık bunlarla dkskkzkx
Evett çok güzel 😂
Renkli taşlar, deniz kabukları, palamut, renkli değişik desenli ağaç yaprakları, ölen kuşumun tüyleri.
Ne güzel✨🙏
Deniz kabuğundan gelen sesleri duymaya çalışırdım saçma şekilde.. Daha sonra topladığım, Sığır dili çiçekleri vardı. Küçük ve çok tatlı. Papatyalardan taç yapardım. Kışın memlekette Kardelen toplardım. Ormanda koşarken, Benekli karanfilleri çok severdim.
Çam çiçeğini de ayrıca çok severim. Diye diyeee gider liste.. Birde lavanta bahçesi vardı ben çocukken oraya gidip, toplayıp odama koyardım. Mis gibi kokardı ✨
deniz kabuğu bozuk para topardim halada devam ediyorum peçete koleksiyonum vardi
Wow ne güzel ✨
Papatya çok toplardim toplayıp taç yapardım kendime🙂
ben hiç taç yapamazdım ve hala da yapamıyorum 😂✨
Hahaha internette videosu var annem öğretmişti banada🌸🩷
Oyun konsolların kartuşlarını ve disklerini.
güzelll:))
Çizgi roman toplardım.. Mizah dergisi vs.. Deniz kabuğu toplardım. Ben toplardım annem atardı kabukları :))
Misketlerim - tasolarım-futbolcu kartlarım ☺
Pokemon ve digimon tasolarıydı.
Güzelll
bu çiçekle bir türlü karşılaşamadım
Genelde akdeniz ve ege bölgelerinde bulunuyor bu bitki. Karşılaşırsın umarım çünkü fazlasıyla güzel bir çiçek💕
Değişik şekillerde taşlar.
güzel💕
sürpriz yumurtadan çıkan oyuncaklar
ne güzel💕
Ne güzel. Unutma beni çiçekleri çok güzel
evet çok severim 💕🌸
Meşelerim vardı benim 😂
Aaa ciddi misin bende severdim onları 😂
Ne oynardık be😂
Cipsten çıkan tasolar ve tabi model arabalar 😂😎
Taso çok severdim be ama arabalardan korkuyordum küçükken😂🤦♀️
Oyuncak araba toplardım
Ben küçükken oyuncak arabalardan korkuyordum😂🤦♀️
O anki aklıma sormak lazım😂
Mutluluk ❣️
hep mutlu ol 😍🙏
Misket 😅 taş,
misketi bende çok severdim 😂
Hiç yoktu böyle huylarım.
Renkli taş biriktirirdim
Yaprak ve çiçek
Harika 🌸
Deniz kabuğu
Deniz kabukları çok güzeldir ✨💖
Gazoz kapağı 😬
Gazoz kapağı mı wowww ilk defa duyuyorum 😳✨🙏
Doksanlar çocukluğu işte sokaklarda büyüdük sosyal medya teknoloji ve kültürel yozlaşmanın olmadığı yıllar unutulmaz yıllar kaliteli insanların yaşadığı özel yıllar insan özlüyor.
Papatya toplardım
güzell ✨
Misket 😂 ve Fenerbahçe futbol takımı kartları
Galatasaraylıyım 😂✨
Fetocu seni 😂
Aşk olsun 😂
Aman olmasın bide onun cezasını çekeriz bizde bu şans varken
Misket
misket çok severdim✨
Bende çok seviyordum🌸
Taso 😂
Zamanında ne çok oynardık be gardaşım✨😂
Boncuk
ne güzel✨
Para
onu her çocuk biriktiriyordur 😂✨
Başka da bişey biriktirmedim
Cam Bilye
özellikle mavi cam bilye 😂✨
Koleksiyon yapmıştım.
misket :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?