Çocukken toplamayı veya biriktirmeyi en çok sevdiğiniz şey neydi?

Çocukken toplamayı veya biriktirmeyi en çok sevdiğiniz şey neydi?

Ben küçükken Unutma beni çiçeğini toplar, defterimin her sayfasına yapıştırırdım ve altına notlar yazardım. Hala o defterim duruyor.😄💙

Çocukken toplamayı veya biriktirmeyi en çok sevdiğiniz şey neydi?
Cevapla