Merhaba arkadaşlar sevgilimin arkadaşından bıktım sizce bu yaptıkları normal mi?

İkiz gibi sürekli sevgilimin yanında başbaşa kalamıyoruz bide sürekli sevgilime beni kötülüyor sevgilim onun yanında bana iltifat ediyor çok güzelsin diyor hemen oradan bu mu güzel ahahahah diyor sevgilimden pahalı hediyeler istiyorum diye arkamdan para için herşeyi yapar falan demiş tipine baksanız düzgün adam dersiniz ama çok sinsi sevgilim de saf anlamıyor

Güncellemeler
1 yıl
Uzun süredir sevgilimi görmüyorum mesela baş başa kalmak istiyorum özledim yanına geliyim diyorum yanına gidiyorum bi bakıyorum bu da orada gitmiyor bide yapışıp kalıyor gitte diyemiyoruz sonunda ağzımı açıcam çocukluk arkadaşı diye bişey diyemiyorum ya
Merhaba arkadaşlar sevgilimin arkadaşından bıktım sizce bu yaptıkları normal mi?
Cevapla