Hayat herşeye rağmen yaşamaya değer mi diyorsunuz yoksa isyanlarda mısınız?

Ben birinci şıkkı seçiyorum. Hayat nasıl gelirse gelsin imtihan nasip diyorum..

Hayat herşeye rağmen yaşamaya değer mi diyorsunuz yoksa isyanlarda mısınız?
Cevapla