Ne bu karamsarlık herkeste, hayat her şeye rağmen çok güzel değil mi😄?

Benim de sorunlarım var elbet fakat burada çoğu insanı karamsar görünce tuhaf buluyorum.😄 Acaba ben mi çok gamsızım 😋

Ne bu karamsarlık herkeste, hayat her şeye rağmen çok güzel değil mi😄?
Cevapla