
Evet evet hayat yorucu olabilir ama hayat çok güzel ve yaşamaya değer 🥳🤩🌸🌼🌸🌼

Evet evet hayat yorucu olabilir ama hayat çok güzel ve yaşamaya değer 🥳🤩🌸🌼🌸🌼
Kesinlikle öyle. Seviyoruz bu hayatı 😌
Tamam her gün yeni bir sürü olumsuzluk giriyor hayatımıza ama bunları kafaya takmamak gerek. Sorunlar bir şekilde çözülürler. Her şeye rağmen gülebilmek gerek. Ben ölüm dışında konu ne olursa olsun kafaya takmam, kendime gülecek bir şeyler bulurum. 😌
Aynen öyle size sonuna kadar katılıyorum..
Hele birde ekonomik güçte varsa kişide,
İstediğini alıp giyebiliyor, istediğini alıp yiyebiliyor, istediği yere gidip seyahat edebiliyor, ise zaman hayatın tüm güzelliklerinden daha iyi faydalanır..
Buna ilaveten , birde yanında sevdikleri varsa,
Hayattan çok diğer insanlara oranla daha fazla haz ve tat alır.
Katılıyorum size hanımefendi , sabah 6 da kalkıp sürüne sürüne işe gidip gün boyu at gibi çalışıyorum , rapor hazırlarken bazen gözlerim kapanıyor , akşam eve gidip yemekle uğraşıyorum , biraz tv falan takılayım derken yine gözlerim kapanıyor , bu kısır döngü böyle sürüp gidiyor … hayat yaşamaya değ….🥱
Digmi acısıyla tatlısıyla herşeyiyle yaşamak bedenlenmis olmak güzel hayat aslında insanların film sahnesi insanlarda oyuncu. Oyunda kendini role ya da senaryoya çok kaptıran insanlar buranın hayatın oyun sahnesi olduğunu unutuyor : )
Cevap
46Cevap
Hayat hiç güzel değil mutsuz olanlar için değil
Kesinlikle öyle.
Ne kadar zor, yıpratıcı dönemler yaşasak da bazen öyle güzel anlar geliyor ki yaşadığın tüm olumsuzlukları silip atıyor.
Her şeye rağmen hayat güzel.
🌼🌸
ıyı guzel yasıyoruzda. yasamayı karnını doyurmak sanan bır ulkede yasamaya calısıyor ınsanlar. hayat boyle bırsey degıl.
O kısmı geç o ayrı bir mesele
aslında mesele ordan baslıyor .
Şikâyet etmek yerine hayatin güzelliklerini gören bir birey bu aralar sık gördüğüm bir durum değil seni tebrik ederim 🤝 @Şişkoletta
Bundan hayatın bir suçu olduğunu düşünmüyorum
Hayat güzel değil hayat güzel olsaydı intihar etmek istemedim
Herşeyin bir çaresi vardır intihar bir çözüm değil bu kadar zayıf olma kendini çaresiz hissetme
Hayat bana güzel değil hiç mutlu olamadım gün göremedim senelerdir stres sıkıntı hüzün özlem depresyon halinde yaşıyorum hayattan tat alamıyorum yaşadığımı bile unuttum
Hayvanları severken, maç izlerken, mangal yaparken güzel ama genele bakınca çok iyi diyemeyiz
Pek güzel bir yanını göremedim ama güzeldir heralde. Sadece doğada bulunduğum zaman güzel geliyor.
Her gecenin bir sabahı oluyor elbette. Hayat her şeye rağmen çok güzel
Bu pozitifliğini nasıl istikrarlı bir șekilde koruyabiliyorsun :)
Yaşamaya değer bir iki sebep bulabildikten sonra hayat güzel 😌
Yaşamam gereken şeyler var daha. Onlar adına yaşanmaya değer.
Her zaman yaşamak güzeldir, yaşamasını bilene
Bencede harika çok güzel benim haftam bu hafta mükemmel🤗
Gülüm dünya yine güzel
Hayat yaşamaya değer
Ölmez sağ kalırsam eğer
Hesabım var
Hesap sormak için dahi olsa yaşamaya değer
Hayat güzel tabi de hayattakiler can sıkıcı..
herşeyi düzelticem derken herşeyin tersine dönmesine inat yaşamayı seviyorum hayattan keyf alıyorum mutsuzlugun canı cehenneme
Evet hayat çok güzel ve her şeye ragmen yaşamaya değer.
Ben kendimi kandıramam hayat herşeye seye rağmen güzel değil 😐
senin fikrin bana sorarsan cevabım koca bir HAYIR.
Sen daha olumsuzluk gormemissin görünce gel tekrar konuşuruz.
5 ay önce sorduğun soruları tekrar mı soruyorsun sen?
He güzel sevişme imkanım olsa daha güzel olacak ☺️😂
hayat b0rsa gibidir düşüşler çıkışlar vardır bazende yataya bağlar
Hayat güzel gibi ama adil değil
Adil değil evet ama bunu bilerek yaşamak gerekiyor. Şöyle düşün hayat bugün bana adil değil yarın sana adil değil başka bir gün ona adil adil yani aslında herkesin bir hikayesi var ve kimsenin hayatı dört dörtlük değil ama yapacak bir şey yok hayat güzel yaşamaya devam :))
Şimdilik yaşıyoruz bakalım şişkoletta , kız intihar falan etmeyecem 😂
Niye edesin ki hayat güzel diyoz işte 😄
Tam ediyordum sen hayat güzel dedin tamam vazgeçtim ben 😂 sağ ol koca yürekli şişkoletta sağ ol 😂
Bak dalga geçiyor bide 🥺
Yok ya dalga geçmiyorum 😢
Evet çok güzel kötü anlarımı bile sevmeyi öğrendim çünkü onlar beni ben yaptı
🌞🌞🌞
Günaydın bu arada
Hayır
On dk içinde ölmeye hazırım
Katılıyorum evet öyle👍🏻👍🏻
idare eder o kadar da güzel değil
Zamlar hariç sana katılıyorum 😅
Ehh yani güzel dahada güzel olacak. 🙏
Aslında mutluluk senin o an seçimine bağlıdır en küçük şeylerden bile mutlu ola bilirsin
Hangi hayat? Aynı hayattan mı bahsediyoruz?
Evet hayat güzel ama bazi şeyler hayatı zorlaştırıyor ama bundan hayatın ne suçu var
O hayat herkese aynı güzellikleri göstermiyor şekerim.
Herkesin bir hikayesi var emin ol kimse rahat değil
Bundan eminim zaten.
Çok değil ama güzel..
Evet ne güzel. Nefes alıyoruz daha ne olsun 😅😅
Heme müzik açınca hayatı skmiş gibi oluyorum
Güzel. Peki senin şişkolarla derdin ne?
Hayat gerçekten çok güzel
sıkııc ve yorucu
Evet her anın kıymetini bilmeli..
Hayat güzel yaşamasını bilene
Değil
İprenç lanet bir yer
Hayır değil
Kesinlikle.👌✌🎉
Evettt😍
Valla süper
Cok güzell
Değil
Sana güzel bana b*k gibi
Cıks değil 😀
Hayır değil ksjsjs
Hristiyan ülkelerde öyle
harika ya
Hayat sevince güzel
Değil
Değil
Çok hoj
Değil olmayacak
değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?