Evet en yakın arkadaşımın aldatıldığını öğrensen bunu ona söylerim Ama ispat ederek söylerim Çünkü ispat etmedikten sonra bunu söylemenin bir anlamı olmaz hatta sizi yalancılıkla aranızı bozmakla ya da başka şeylerle suçlayabilirler o yüzden böyle işlerde Eğer gerçekten sevdiğim değer verdiğim zamanında benim için iyilik yapmış birisi varsa söylerim onun dışında Çok da karışmak istemem ki şeylerin işlerini Çünkü bugün düşman olan yarın dost olabiliyor
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
evet ben söylerim tabi ki de.. çünkü en yakın arkadaşımın göz göre göre aldatılmasına seyirci kalamam hiç bir şekilde.. zaten dostluk da bunu gerektirir
Görmemiş gibi yaparım umurumun umurunda olmaz kim ne b. k yerse yesin banane der giderim. Söylemesen "niye söylemedin" diye kötü olursun, söylesen "aramızı bozmaya çalışıyor" olur, çünkü asla ama asla ayrılmayacaklar, onlar tartışıp barışacak unutup hayatına devam edecekler ama senin bu olayı bilmen onları hep rahatsız edecek dolayısıyla aldatanı değil arkadaşını terkedecek hiç şaşmaz.
Tabii ki söylerim. Yoksa en yakın arkadaşı olmamın ne anlamı var. Bunu gizlemek demek arkadaşımı aldatan pisliğin arkasında durmam demek. O zaman da zaten ben de arkadaşımı aldatmış oluyorum.
Söylerim söylemezsem arkadaş olarak görmem kendimi ya zaten eğer saklarsam yüzüne bakamam ki yani.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Söylerim adamı daha fazla enayi yerine koymasınlar hatta fotoğraflarınıda çekerim evliyse boşanması kolay olsun ihanete uğramış kankam birde nafaka falan vermesn