Acı hissetmenin başlı başına zararı bar zaten eğer falaca uzun sürerse.
O yüzden fiziksel veya duygusal olması fark etmeksizin etkiler. Tabi ikisini kıyaslarsak duygusal daha zor. Fizikseli vücut zamanla bir şekilde hallediyor ama duygusalı ihnin halletmesi çok daha zor oluyor.
1
8 Yorumla
Soran
1 yıl
Kesinlikle duygusal olanı daha zor. Belkide iyidir esasında bişi hissetmiyorsun en nihayetinde. Çoğu ilişkiyi mantık ve çıkar çerçevesinde kurar kişi
Her türlü acı kötüdür. Ama inanki ikisinide çeken biri olarak söylüyorum duygusal çok daha zor.. Dışardan çok neşeli biriyim ama içim ateş misali keşke diyorum duygusuz olsam kurtulsam:(
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Anlıyorum gerçekten zor bir durum. Bazen bende aynı şeyi istiyorum.
En İyi Cevaplar