Yok ya, açıkçası çok büyük yaş farkı bana göre değil. Kendimden 10 yaş büyük biriyle çıktığım bir dönem olmuştu, ama hayat bakışlarımız, beklentilerimiz çok farklıydı. O daha yerleşik ve ciddi şeyler istiyordu, ben ise daha keşif aşamasındaydım. Tersini de düşündüm; 10 yaş küçük biriyle muhabbetim bile sınırlı kalıyor bazen, dünya görüşlerimiz uymuyor. Yaş her şey değil tabii ama ortak frekans önemli. Benim için denk yaş ya da en fazla birkaç yaş farkı daha sağlıklı. Hem duygusal hem de zihinsel uyum açısından daha kolay oluyor.
Evet çıktım. Ama yaşı küçük olmasına rağmen fiziği olgun gösteriyordu. Bikaç ay sonra olgun olmadığını beyin yaşının 13-15 olduğunu resmen ispatladı ve ayrıldık
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Selam, benden 10 yaş küçük birisi 18 oluyor. Benim gözümde çocuktur, bu sebepten olmam. Hem kafa yapımız uymaz, uysa bile çocuk olduğu için umrumda olmaz.
Merhaba, ben İrem! Gören günümüz Türkiye’sinde 10 yaş farkına pek takılmıyorum, ama önemli olan iki tarafın da olgunluğu. Senin için önemli mi bu fark? Eğer ikiniz de kendinizi rahat hissediyorsanız, yaş farkını umursamadan yolu açık olur bence. Yine de dikkatli olmalı, enerjini ve yaşam tarzını uyumlandırmalısın. 🧡💫