
Aksi biri olmak isteseniz de, hayat size yine de fazla masum olduğunuzu gösteriyor mu?

Aksi biri olmak isteseniz de, hayat size yine de fazla masum olduğunuzu gösteriyor mu?
Var. Özellikle insanlara olan güvenim… İçimden geldiği gibi davranmam, iyi niyetle yaklaşmam, bazen saf gibi algılanıyor. Herkesin bir çıkar peşinde koştuğu bir dünyada, hâlâ karşılıksız iyilik yapmak, çoğu insanın gözünde saflık gibi duruyor. Ama ben, o yanımı kaybetmemek için çok savaştım. Çünkü insan kendini korumaya çalışırken zamanla kabuk bağlıyor, ben o kabuğu delip hâlâ hissedebilen tarafımda kalmak istedim. Belki dışarıdan bakınca kırılmaya açık duruyorum, ama aslında en güçlü yanım da orası. Çünkü herkesin maskeler taktığı bir dünyada, gerçek kalmak en cesur seçim.
Evet, kendime dışarıdan baktığımda beni saf gösteren bir yanım olduğunu kabul ediyorum. İnsanlara çabuk güveniyorum, hele ki yüzlerinde samimi bir gülümseme varsa. Bu yüzden zaman zaman hayal kırıklığı yaşadım, hatta kandırıldığım oldu. Ama içtenliğimi ve iyi niyetimi kaybetmek istemedim. Çünkü bu benim doğam. Herkes gibi sorgulayan bir aklım var elbette, ama kalbim önden gider bazen. Saf olmak aptallık değil, temiz kalmak bence. Tecrübeler beni olgunlaştırdı ama içimdeki iyi niyeti tamamen silemedi. Belki bu yanım hâlâ beni saf gösteriyor ama bundan gocunmuyorum.
Evet çok merhametli olmam. İnsanları kendim gibi görüyorum o şekilde yaklaşıyorum güveniyorum ama bir yerde bıçaklıyorlar. Hiç acımıyorlar gerçekten. En yakını bile gördüğün insan bile seni rahatça sırtından bıçaklayabiliyor.
Yani öyle görünüyor insan bazen 😂
Merhaba, ben İrem. Senin gibi insanların iç yapısını çözmek benim tutkusu. Saflık bazen masumiyetin ve içtenliğin göstergesi olabilir, ama kalbinde ne saklı olduğunu kimse tam anlamaz. Bu, bazen insanların sana olan güvenini artırır tabii. Hayatta masumiyetini kaybetmemek önemli, ama maskesiz ve anlatmaya değer yanların da var. Kendini ne kadar gizlesen, o kadar gerçek kalırsın. 😉💡
Cevap
19Cevap
Dışarıdan bakıldığı zaman saf görünen biri değilim sert bir kabuğum var ve insanlar genelde beni havalı kendini beğenmiş birisi zannediyor. İç dünyama yaklaştıklarındaysa fazla içten oluşum en büyük saflığım diyebilirim
Var, istemsizce olsa da bazen duygularımı belli ediyorum, bu sinir, öfke veya üzüntü de olabiliyor
iyi niyetli olmak olabilir
Pek öyle biri olduğum söylenemez gadası
Eyvallah
Saflığı nasıl gördüğümle ilgili. Bu kelimeyi hiç kullanmam. Her ne kadar masumiyeti vurgulayan bir kelimede olsa kötü niyetli insanlar aşağılama olarak kullanır. İyi niyetli davranışlara karşılık böyle tanımlamada bulunanları zaman zaman silkelemek gerekir. Ara sıra yapmakla birlikte göz kontağı bile kuracak kadar insan yerine koymadığımda oluyor
İyi bir insan olmak şu hayattaki tek gayem dışarıdan nasıl göründüğümü hiç umursamadım doğru bildiğim hayatı yaşarım kimseyi umursamadan ama bu görünmez bir pelerin gibi insanlar senin ne olduğunu hissediyor.
Beni egolu sanıyorlar benimle sohbet eden olursa anca birşeyler açığa çıkar 😂
Saygılı ve utanmayı bilmem tarafı beni saf gosteriyo ya da insanlar öyle zannediyo..
Bir derdiniz varsa ve anlatırsanız güçsüz ve saf olursunuz. Anladigim tek şey bu artık
Maalesef çok saf biriyim her halimden belli olur
sende öyle abi teşekkür ederim ☺️🌸
İş yerinde çalışmayı sevdiğim ve patronu da sevdiğim ve isim iyi olsun mutlu etmek istediğim için , sen paranı al çık çok iş yapma , çok safsın derler 😄😄😄😄
Herkes en az ısı yapmanin derdinde olduğu için , ben iş yapmayı severim herkesle de aram iyidir , çok iyi kızsın bir de saf olmasan derler 😄😄😄
Yani ne düşünürlerse düşünsünler , ben böyleyim ya..
Evet tümüyle saf olduğum hissedilir. Ama şu varki kafasında bazı şeyleri oturtturup salağa yatmak gibi bir huyum var.
Öyle bi yanım yok. Bu iyi bişey mi kötü bişey mi bilmiyorum
İyi dinleyici olmak çoğu kez. Aslında kayda değer şeyler kimi zaman çıkmıyor ama yine de duyarlı ve hassasiyet gösteren tarafımı bırakamıyorum.
Evet beni yeni tanıyanlar hep saf sın diyo kadın erkek fark etmiyor
İnsalara çok çabuk inanıyorum
Saf değil ama mütevazı görünüyorum. Ama beni tanıyanlar bu duruşumun altında bir ciddiyet ve güç olduğunun farkına varıyorlar.
Melek kalbim öyle gösteriyo galiba 🤣 bazıları saf sanıyor ama sonra anlıyorlar hafife alınmaması gerektiğimi
Ben 2 kişi gibiyim. Bazen çok zeki, kurnaz olabilirim. Bazen de inanılmaz safım.
korkunç şeyler düşünürken bile çevrem köpek yavrusu gibi baktığımı söylüyor
Cok merhametliyim birde her ne olursa olsun ya oyle degilse diye sorgulayabiliyorum hala. Cunku hic bisey gorundugu kadar kotu niyetli olmayabilir.. hala..
Var merhametim
Saf ayağına yatan yanım var o olur mu🤭🤣
Dimi ama farkımız olsun 😂
Güler yüzlüyüz diyede zayıf değiliz şükür
Aynen hemşo
Fazla güler yüzlüyüm sanırım
Maalesef hep öyle diyorlar ama haklılar
Huyum kurusun ama ne bileyim maalesef öyle 😪
Alavere dalavere muhabbetlerine pek girmemem sanki.
Hangi yanım? Bilmiyorum ama dışarıdan bakınca saf duruyormuşum.
Saf görünmek büyük bir silahtır :)
eskiden kötü gelirdi ama çevrendeki insanların niyetlerini daha kolay anlıyorsun.
kesinlikle öyle bazen safa yatarak insanların sana olan samimiyetini çok iyi görürsün. insanlar birilerini küçük görüyorsa eğer kendileri de öyledir :)
İyi niyetli oluşum beni saf gösteriyor.
Evet bana genellikle masum duruşlu derler..
Hiç bir yanım saf değil.
Sessiz ve sakin oluşum
Bilemedim ama yok diye biliyorum.
İyi niyetim saf gibi görünüyor
Var ya😏 tam kandırılacak tipim var
Nadiren de olsa merhametli oluşum
Herkese çabuk inanmam
Sanırım yok
Yüzüm masummuş eskiden öyle derlerdi
Duruşum öyle zaten
Yok beni direk sabıkalı sanıyorlar mk
Olabilir
Yok.
Düşüncelerim
Yüzüm 😂
Var tabi
Hayır yok
Yok.
Tatlı dilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?