%25
%50
%100
Farkında bile değilim yaşar giderim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
farkındayım evet
%100 ama bu durumdan memnun değilim fazla duyarlılık delirtir 😊
😇 hayatı dinliyor olmak güzel ama bende bazen isyan ediyorum aynı şekilde
Bundan memnuniyet duymalı miyiz bilmiyorum ama yinede bu deneyim insana biraz olsun var oluş sebebinin anlamını yüklüyor
Toplum en son çıkamazda maalesef ne kadar seslenmeye çalışsak dahi kulaklar sağır, algılar bir o kadar yok olmuş durumda şimdi oradan çekip kurtarmaya çalışıyoruz umarım bu çabalar bir fayda getirir
Daha 18 yaşındayım ama hayatta o kadar çok şey görüp yaşadım ki... Hayata karşı farkındalığım çok yüksek artık ve bu farkındalık bazen hayatın aslında ne kadar yaşanmaz olduğunu hatırlatıyor
Hayat aslında yaşanır ama insanlarla uğraşmak ve onların su kirli dünyasını düzeltmeye çalışmak zor iyiliği arar olduk maalesef
Evet hayatı yaşanmaz kılan da insanlar
50%%
%75 %80
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben İrem. İnsan davranışlarına dair keskin gözlemler yapmayı seviyorum. Hayatla ilgili farkındalık, çoğu zaman bizim içsel dengemize bağlıdır. Kendini yüzde kaç farkında hissediyorsun konusunda %50 derim, çünkü çoğu zaman olayların farkında olup, içsel süreci bilebiliyoruz. Ama yine de bazen farkında bile olmadan yaşar gideriz. Kendini geliştirmek, farkındalığa ulaşmak için önemli! 🌱✨