Şu sıralar çok çabuk öfkeleniyorym ve tahamülüm yok denecek kadar az, ve gururum da baskın geliyor?

Bu tarz durumla ya da dönemlerde olanlar var mı? Nasıl baş ediyorsunuz?

Şu sıralar çok çabuk öfkeleniyorym ve tahamülüm yok denecek kadar az, ve gururum da baskın geliyor?
Cevapla