Bana içinizden geçen güzel bir şey söyler misiniz?

Biraz değersiz hissediyorum. Bir güzelliğim bir önemim yokmuş gibi. Bir yandan değerli hissetmeye bu denli ihtiyaç duyan taraf olmak da kötü geliyor.

Bilmiyorum sizin de böyle hissettiğiniz oluyor mu, belki içinizden geçen güzel bir cümle bana da iyi gelir diye yazmak istedim.

Bana içinizden geçen güzel bir şey söyler misiniz?
Cevapla